Aviseringar
Rensa alla

Lekmannamässig gynundersökning


Ämnesstartare

När jag började sätta på flickor så kom jag allt mera att bli intresserad av vad de har för utrustning där nere. Efter en tid tog jag mig friheten att göra en grundlig undersökning och lägga mig med huvudet ca. 1 dm ifrån och benda isär och undersöka allt där inne så gott jag kunde. Har ni andra grabbar gjort det, och ni tjejer, har ngn gjort det på er?


   
Citera
Ämnesstartare

Är det kanske för att jag är väldigt medicinskt intresserad jag vill kika där? Jag har ju ingen sådan utrustning själv så då måste man titta på annans.


   
SvaraCitera
penja

skulle nog säga att jag blivit "undersökt".

svarade att "ja, jag har gått med på det". fast, alltså, känner inte att jag behövde "gå med på det". blir mer än gärna undersökt (inte av vem som helst såklart). undersöker gärna också (som sagt, inte vem som helst). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: skulle nog säga att jag blivit "undersökt".

svarade att "ja, jag har gått med på det". fast, alltså, känner inte att jag behövde "gå med på det". blir mer än gärna undersökt (inte av vem som helst såklart). undersöker gärna också (som sagt, inte vem som helst).

Jag känner mg nästan som om jag är lite sjuk eller pervers nu, men är inte fler nyfikna på hur allt verkligen fungerar? Jag tror som jag skrev förr att det kan bero på att jag är intresserad av vetenskap och speciellt medicin.

Känner man personen väl och har haft massa sex och sådant så är det väl inte så känsligt tycker jag.


   
SvaraCitera

alltså nja, inte för att "undersöka" för sakens skull. skulle va konstigt, tror folk har koll på fittan ändå om de inte är helt oerfarna eller lever i en grotta. däremot skulle jag inte ha något emot att ha någon där nere som vill undersöka vad som gör att jag njuter, såååattsäga


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow: Jag känner mg nästan som om jag är lite sjuk eller pervers nu, men är inte fler nyfikna på hur allt verkligen fungerar? Jag tror som jag skrev förr att det kan bero på att jag är intresserad av vetenskap och speciellt medicin.

du är dock inte sjuk eller pervers, ba nyfiken och passar på när du ändå har en livs levande fitta framför dig haha. men ja, de flesta vet ju hur en fitta ser ut ändå, och hur den funkar kan man inte komma fram till bara genom att kika lite


   
SvaraCitera
penja

Gasolinerainbow:

Jag känner mg nästan som om jag är lite sjuk eller pervers nu, men är inte fler nyfikna på hur allt verkligen fungerar? Jag tror som jag skrev förr att det kan bero på att jag är intresserad av vetenskap och speciellt medicin.

Känner man personen väl och har haft massa sex och sådant så är det väl inte så känsligt tycker jag.

nä du är ej sjuk eller pervers. har kollat gynundersökningar på youtube. även kvinnliga. tycker det är intressant att se hur de gör. aldrig varit hos en gynekolog. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan inte en sådan dum idé ändå, om båda är bekväma med det vore det ju en toppenidé att se vad den andre arbetar med. Jag menar båda parter har ju ett oproportionerligt försprång när det kommer till kännedom om deras grunkor. 


   
SvaraCitera

I ett program från Fråga-Olle dokumentär fick man bekanta sig mig Dr Splendid som leker doktor med tjejer.

http://www.kanal5play.se/play/program/227061/video/27355568


   
SvaraCitera

Tänker mig att du går ner också säger du : "Jaha, hur var det här då?" :$


   
SvaraCitera