Aviseringar
Rensa alla

lesbisk?


Ämnesstartare

Jag har haft konstiga drömmar på sista tiden att jag har sex med tjejer och vaknar av att jag nästan kommer.

Vad kan detta betyda? att jag är nyfiken på hur det är ha sex med en tjej? eller att jag ha ett sånt tråkigt sexliv och vill krydda till det med en till brud? eller bara att det är en dröm och den har inget budskap?

Tacksam för svar[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tror inte på att drömmar har "budskap" men du verkar ju tända på det. Du får väl känna efter själv... Tänder du på killar eller tjejer?[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

devil666:

Jag har haft konstiga drömmar på sista tiden att jag har sex med tjejer och vaknar av att jag nästan kommer.

yeah[y]


   
SvaraCitera

Du vet nog bäst själv om du är lesbisk eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

Jag tror inte på att drömmar har "budskap" men du verkar ju tända på det. Du får väl känna efter själv... Tänder du på killar eller tjejer?

Dom flesta drömmar jag har drömt har känts verkliga så det kan nog vara lite sanning i drömmen
jag tänder på killar, men har ingen anning om jag tänder på tjejer.

smörgåsbord:

Du vet nog bäst själv om du är lesbisk eller inte.

Näe det vet jag inte


   
SvaraCitera

Jag drömmer ofta att jag försvinner eller tappar bort folk, undrar om det är en förvarning om senilitet [tard]


   
SvaraCitera

devil666:

jag tänder på killar, men har ingen anning om jag tänder på tjejer.

Efterbliven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

devil666:

Vad kan detta betyda?

Det betyder att du kommer att dö i en orkan (närmare bestämt av ett ekbord som med hög hastighet träffar din panna) den fjärde juli i år, klockan 18:56. Tro mig, jag kan drömmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, såklart jag vet att jag inte är lesbisk, men kanske bi det vet jag inte förrän jag har testat att ligga med en tjej. Denna tråd var bara skapad på skoj skull för att se vad jag skulle få för komentarer. Eftersom alla inte tog denna tråd seriöst iaf några som skämta bort det hela så tänker inte jag skriva nå mer i denna tråd so long suckers [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Det betyder att du kommer att dö i en orkan (närmare bestämt av ett ekbord som med hög hastighet träffar din panna) den fjärde juli i år, klockan 18:56. Tro mig, jag kan drömmar.

Det har inget med vad jag drömde om haha idiot


   
SvaraCitera

Det är rätt vanligt att tjejer tänker på sex med andra tjejer vad jag hört, men det behöver inte betyda att man är lesbisk för det.

Känn efter själv. Har du varit kär i någon tjej, tänder på tjejer?


   
SvaraCitera

devil666:

tänker inte jag skriva nå mer i denna tråd

devil666:

Det har inget med vad jag drömde om haha idiot

Okeeej[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Det är rätt vanligt att tjejer tänker på sex med andra tjejer vad jag hört, men det behöver inte betyda att man är lesbisk för det.

Känn efter själv. Har du varit kär i någon tjej, tänder på tjejer?

Ja, jag kan ju gå på stan och kolla in tjejer och sådär, men jag har inte precis känt att det är någon kärlek vis första ögonkastet precis. Fast killen som jag är tillsammans med sa något '' Om du inte kan tänka dig slicka en annans mus så är inte du BI''. Det låter ju inte så nice, men om jag vill utforska får jag väl träffa ån tjej som är BI och testa om jag är det. Annars vet jag inte om jag bara ska låta det rinna ner i sanden.


   
SvaraCitera

devil666:

tillsammans med sa något '' Om du inte kan tänka dig slicka en annans mus så är inte du BI''. Det låter ju inte så nice, men om jag vill utforska får jag väl träffa ån tjej som är BI och tes

Det är ju liksom individuellt om man vill slicka nån tjej, finns nog en del lesbiska som inte vill det. Det handlar ju inte om det liksom.. Men varför ens kategorisera dig ? Blir du kär i nån tjej sen så blir du det liksom. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Det är ju liksom individuellt om man vill slicka nån tjej, finns nog en del lesbiska som inte vill det. Det handlar ju inte om det liksom.. Men varför ens kategorisera dig ? Blir du kär i nån tjej sen så blir du det liksom.

Men det kan jag bara få reda på när jag vågar ta chansen. Känns inte riktigt som att jag vill få reda på det heller. Jobbigt


   
SvaraCitera