Aviseringar
Rensa alla

lesbisk?


Ämnesstartare

devil666:

Men det kan jag bara få reda på när jag vågar ta chansen. Känns inte riktigt som att jag vill få reda på det heller. Jobbigt

Allt beror på vad du känner för din pojkvän och om du är redo att förlora de förhållandet du har nu bara för att se om du är bi eller homo eller hetro. Tycker du verkligen om denna killen så tror ja att du kommer hålla dig till honom och skita i allt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ciscokid:

Allt beror på vad du känner för din pojkvän och om du är redo att förlora de förhållandet du har nu bara för att se om du är bi eller homo eller hetro. Tycker du verkligen om denna killen så tror ja att du kommer hålla dig till honom och skita i allt annat.

Klart jag älskar min pojkvän, men jag är ändå nyfiken på om jag är det eller ej. Annars kan man väl alltid fråga sina kompisar som är BI hur dom fick reda på det.


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Det betyder att du kommer att dö i en orkan (närmare bestämt av ett ekbord som med hög hastighet träffar din panna) den fjärde juli i år, klockan 18:56. Tro mig, jag kan drömmar.

Ska inte moderatorer vara seriösa i Forum Plus?


   
SvaraCitera

devil666:

Tacksam för svar[crazy]

Det är väl bara tänka efter om du gillar tjejer .........[tired]


   
SvaraCitera

devil666:

Klart jag älskar min pojkvän, men jag är ändå nyfiken på om jag är det eller ej.

Bara att fråga din kille om han skulle vara intresserad att ha med en tjej till i sängen och komma underfund med om du är bs eller inte. Han kommer nog nappa på det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

devil666:

jag tänder på tjejer.

Du kanske tänder på tjejer, men tror att dom är killar?

...förlåt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Bara att fråga din kille om han skulle vara intresserad att ha med en tjej till i sängen och komma underfund med om du är bs eller inte. Han kommer nog nappa på det.

Ja det är klart som faan att han vill ha en till tjej med i sängen. men jag vet inte om jag går med på det.

urinsoda:

Du kanske tänder på tjejer, men tror att dom är killar?

...förlåt

Jo just det. Det gör jag inte alls det


   
SvaraCitera

devil666:

Ja det är klart som faan att han vill ha en till tjej med i sängen. men jag vet inte om jag går med på det.

Då blir det knepigt om han inte är med på att du går på äventyr på egen hand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Känn efter själv. Har du varit kär i någon tjej, tänder på tjejer?

Hmm, ska vi se sexualitet som attraktion OCH kärlek? [confused][cute]


   
SvaraCitera

urinsoda:

attraktion OCH kärlek

Ja. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fader Abraham:

Ska inte moderatorer vara seriösa i Forum Plus?

Jo, förmodligen ska vi det. Men å andra sidan ska alla användare vara det.


   
SvaraCitera

spelar väl inte så jävla stor roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Ja. [no-no]

My friends wouldn't agree with you.

men det är white trash ändå

Vill se dina bröst btw[cute]

devil666:

Ja det är klart som faan att han vill ha en till tjej med i sängen. men jag vet inte om jag går med på det.

Så du säger att du hellre testar på egen hand?[surprised]


   
SvaraCitera

urinsoda:

My friends wouldn't agree with you.

varför inte? är ju så det är typ

urinsoda:

Vill se dina bröst btw

och varför det?[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

och varför det?

Jag har behov, vill du veta min email?[party] Inget fel med att vika ut sig.

Kittieh:

varför inte? är ju så det är typ

Ja det är det, jag har aldrig blivit kär i någon som inte har varit tjej. Då kan man ju undra om kärlek existerar?[confused]


   
SvaraCitera