Aviseringar
Rensa alla

Lesbisk, killar, sex


Ämnesstartare

Jag har länge tänkt på om jag kan vara lesbisk, jag kan tycka att tjejer är snygga och att jag kanske skulle vilja ha sex med dem men jag tänder ändå på killar. Jag har aldrig varit kär i en tjej men det känns ändå som att jag skulle vilja ha sex med en tjej.  Jag vet inte vad jag ska göra, är det nån som känner på samma sätt???


   
Citera

Du kan vara bi?


   
SvaraCitera

Testa ha sex med en tjej. 🙂


   
SvaraCitera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Ha sex med mig ;D 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
Testa ha sex med en tjej. 🙂

Vill de, men är rädd att det kommer kännas helt fel och som att jag bara leker med personens känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Du kan vara bi
Maybe....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088:
Ha sex med mig ;D 

Haha, just de:)

Kram


   
SvaraCitera

Jag har i mitt liv varit intresserad av killar, kvinnor, ingenting, både män och kvinnor, 
Det är bara så som lusten faller in, jag tror att det kallas bisexuell men jag föredrar att bara vara.


   
SvaraCitera

Ella Eriksson:

Vill de, men är rädd att det kommer kännas helt fel och som att jag bara leker med personens känslor.

Hur? Blir det inte så om du ligger men en kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft sex med killar och det har känts bra och det är mer nu på senare år jag börjat tänka på om jag kan vara bi eller inte.


   
SvaraCitera

80% av alla tjejer här på ungdomar.se är bisexuella. välkommen in i medelmåttigheten!


   
SvaraCitera

ceka92:
80% av alla tjejer här på ungdomar.se är bisexuella. välkommen in i medelmåttigheten!

Onödig kommentar...

Jag är bisexuell och helt bekväm i det. Man behöver dock inte vara bisexuell för det utan bara vara nyfiken, inget fel med det. Spelar det någon roll om man inte har en speciell läggning? Inte för mig iaf, gör som du känner bara så blir det bra!


   
SvaraCitera

blunder:

Onödig kommentar...

Jag är bisexuell och helt bekväm i det. Man behöver dock inte vara bisexuell för det utan bara vara nyfiken, inget fel med det. Spelar det någon roll om man inte har en speciell läggning? Inte för mig iaf, gör som du känner bara så blir det bra!

det skapas ca hundra trådar om exakt samma sak varje år och vi på ungdomar.se har en väldigt hög andel bisexuella. denna personen är alltså som alla oss andra.


   
SvaraCitera

ceka92: det skapas ca hundra trådar om exakt samma sak varje år och vi på ungdomar.se har en väldigt hög andel bisexuella. denna personen är alltså som alla oss andra.

Ja men ändå, känner man att det är skönt att skriva av sig så gör man det. Hittar man ingen ny tråd skapar man en. Spelar roll om det är lika som allt annat. Typ alla trådar är liknande någon annans.


   
SvaraCitera