Aviseringar
Rensa alla

Lesbisk?


Ämnesstartare

Jag MÅSTE veta en sak. Jag har varit inne på youtube och älskar videorna där tjejer kysser varann, men jag är ju tokkär i michael jackson och jag blir bara mer och mer i känslan av att ha en tjej att kyssas med, men är jag lesbisk eller vad är de för fel på mig??? 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det finns ju visserligen något som heter bisexuell, så du behöver inte utesluta det ena eller det andra. Men vill ändå säga att bara för att du gillar att titta och fantisera om tjejer som kysser varandra behöver inte betyda att du är lesbisk (eller bi) eller vill göra det i praktiken. Alla har vi nog fantasier som just är fantasier och kommer alltid förbli det.
Sen om du nu är sugen på att kyssa tjejer på riktigt, kör hårt, det är inget fel med det? Och du behöver faktiskt inte sätta namn på din sexualitet. 


   
SvaraCitera
penja

det är ganska vanligt för även hetrosexuella, speciellt tjejer, att nån gång i lite fantisera om nån av samma kön. Och om du nu skulle vara homosexuell, vad gör det då? Jag menar, Michael Jackson är ju ändå död. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inget fel på dig, man måste inte vara det ena eller det andra, du är du och du tänder på det du tänder på 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget fel på dig. 


Strunta i att försöka definiera din sexualitet, det är inte så himla viktigt. Låt dig själv tända på det du tänder på samt tycka om folk du nu råkar vara intresserad av, ovsett kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker skolorna ska lära ut mer om sexualitet, hur föränderlig den är och hur den utvecklas. Sexualkunskap ska inte bara behandla snopp - fitta - könssjukdomar - graviditet, utan sånt här med. Tycker det är synd att så många ungdomar startar trådar om "är jag bög?" eller "är jag lebb?" som om det vore jätteviktigt att sätta en sådan stämpel på sig själv, som om det bara finns ett alternativ, som om det är livsviktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michel Jackson är ju död. Är du nekrofil?

Annars så låter du bisexuell eller lite nyfiken på tjejer. Bi/lesbisk är väll när man blir kär i någon av motsatt kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för mig iallafall handlar den sexuella läggningen mer på vem man blir kär i. många tjejer gillar att ibland titta på andra tjejer även om de inte är bi eller lebb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har faktsikt insett att jag är bi men jag vad inte vad en nekrofil är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

michaeljackson:
jag har faktsikt insett att jag är bi men jag vad inte vad en nekrofil är...

Nekrofil är någon som knullar lik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Nekrofil är någon som knullar lik

passande att hon gillar jackson då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag funderar på om jag ska berätta för min mamma eller inte, jag vågar inte men hur gör jag då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag är inte en sån, de där var de äckligaste jag hört!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

michaeljackson: jag funderar på om jag ska berätta för min mamma eller inte, jag vågar inte men hur gör jag då?

Berätta inte!!! Du behöver bara berätta när du verkligen har en flickvän och inte att du ibland kollar på tjejporr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man behöver inte göra sin läggning till en så stor grej.


   
SvaraCitera