Aviseringar
Rensa alla

Lesbisk


tuvet
Ämnesstartare

Alltså har funderat på detta jävligt länge, men varför är det så svårt att hitta en tjej som lesbisk under 18? Jag är 16 men hittar ingenting förutom pantade utseendefixerade tjejer som "vill experimentera lite" 
Jag vill ha en tjej som gillar djur, hästar, band och bor i Stockholm, gärna Mälaröarna. Finns du där ute?  
Skäms så över att skriva detta.. Ledsen


   
Citera

Jag är kille.
Jag kan tycka att det är lite konstigt för vissa tjejer som jag har haft kontakt med är tjejer som gillar det du gillar men som dock är omogna.
Tråkigt att du har svårt att finna någon, jag kan tänka mig att det ändå blir mycket svårare än för heterosexuella då homosexuella är typ 8% av befolkningen, dock är det alltså endast 4% av befolkningen som du har att välja på. :/


   
SvaraCitera

Jag är 14-årig tjej, fyller 15 nästa år och är bisexuell. Bor i Stockholm. Är själv ute efter något seriöst förhållande. Känns som att alla bara vill playa lite nuförtiden. Det är så synd


   
SvaraCitera
Ellaoo

Hej! Jag är 15 år och för ett tag sen insett att jag också gillar tjejer! Jag älskar djur och framförallt hästar och har under hela mitt liv ridit. Hör gärna av dig till mig på Snapchat ella_olofsson


   
SvaraCitera