Aviseringar
Rensa alla

Lesbisk?


Ämnesstartare

Jag har alltid tänkt att alla människor är bisexuella och att det bara är samhället som får alla att tro att man ska vara tillsammans med det motsatta könet. men nu är det såhär att jag är jätte osäker på om jag tycker om tjejer, jag tänder på tanken att ligga med en tjej och så men när det väl kommer till det så är jag skitosäker. Hur fattade ni att ni verkligen tyckte om tjejer?

Och hur raggar ni tjejer isåfall? tycker det är svårt nog att ragga på killar..


   
Citera

Testa o se om du tkr om de


   
SvaraCitera

svartochsvår: Jag har alltid tänkt att alla människor är bisexuella och att det bara är samhället som får alla att tro att man ska vara tillsammans med det motsatta könet.

Och hur tänker du om homosexuella då? Har de lurats av samhället till att bara tända på personer av sitt eget kön?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha det tänkte jag aldrig på men alltså om samhället inte förmedlade att det skulle vara "man och kvinna" så skulle ju ingen tänka på vilket kön ens partner har


   
SvaraCitera

vågar inte ragga på tjejer, de är skitläskiga.


   
SvaraCitera

svartochsvår:
haha det tänkte jag aldrig på men alltså om samhället inte förmedlade att det skulle vara "man och kvinna" så skulle ju ingen tänka på vilket kön ens partner har

vi skulle kanske tänka så ändå. t.ex. vid de tillfällen folk vill knulla för att skaffa barn.


   
SvaraCitera

svartochsvår: haha det tänkte jag aldrig på men alltså om samhället inte förmedlade att det skulle vara "man och kvinna" så skulle ju ingen tänka på vilket kön ens partner har

Jodå, samhället kan förmedla vad de vill, jag kommer aldrig att tända på män. Och återigen det här med homosexuella, det låter som att du tror att de väljer att tända på det motsatta könet för att "trotsa samhället". Det är inte bara bi- och heterosexuella som finns liksom, man kan vara homo, asexuell och pannsexuell. Att alla skulle vara bi egentligen låter minst sagt väldigt långsökt.


   
SvaraCitera

Zodd: pannsexuell

Hjärta


   
SvaraCitera

Birger:

Hjärta

Heter det så eller skrev jag fel? Rodnar Enligt min firefox-rättstavare ska det vara pann. :s


   
SvaraCitera

JAG ÄR SEXUELL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Jodå, samhället kan förmedla vad de vill, jag kommer aldrig att tända på män. Och återigen det här med homosexuella, det låter som att du tror att de väljer att tända på det motsatta könet för att "trotsa samhället". Det är inte bara bi- och heterosexuella som finns liksom, man kan vara homo, asexuell och pannsexuell. Att alla skulle vara bi egentligen låter minst sagt väldigt långsökt.

nej det är typ motsatsen till vad jag menar..men ajja skit samma 


   
SvaraCitera

Zodd:

Heter det så eller skrev jag fel? Rodnar Enligt min firefox-rättstavare ska det vara pann. :s

stavas: pansexuell. bara ett 'n'.

det kommer från grekiskans pan som betyder typ allomfattande/heltäckande.


   
SvaraCitera

svartochsvår: jag tänder på tanken att ligga med en tjej och så men när det väl kommer till det så är jag skitosäker.

Jag kan också tända på tanken, men har ändå så svårt att se mig med en tjej.. Klurigt.


   
SvaraCitera

Äh måste man definiera sig


   
SvaraCitera