Aviseringar
Rensa alla

Lesbiska och bisexuella


Snyggingen3:

Vilka håller med mig?

Finns inga i hela världen som gör det.


   
SvaraCitera

nej du är körd i huvudet. inte nartuligt,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och den här tråden har inte funnits tusen gånger förr? -_-


   
SvaraCitera
Kitten

Snyggingen3:

Vilka håller med mig?

Håller med dig att det inte borde ses som onormalt i alla fall, men jag tycker inte ordet "normalt" borde finnas eftersom det är ett så luddigt begrepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen, vad är "normalt"? Om man menar att det är det vanligaste, så är det inte normalt att vara lesbisk. Om "frisk och välfungerande" är normalt, så visst, då är det normalt. Om man menar en stor minoritet så är det normalt...

Jag går oftast enligt principen att det är vanligt är normalt. Menar inte attdet är dåligt att vara "onormal", men om man går enligt den principen så är det t ex inte normalt att vara lesbisk, då det är möjligtvis mellan 1-10% av alla tjejer som är lesbiska. Inte en helt liten siffra, men fortfarande i klar minoritet.

Jag är inte heller normal, om man ser det på det sättet. ^^ Men jag ser mig som en välfungerande individ, så alltså normalt på enligt en annan definition.


   
SvaraCitera

Åh, du är så ny.


   
SvaraCitera

Jag tror man föds till bi, sen blir man påverkad av miljö, åsikter m.m och förr eller senare visar det sej om man är bi/hetro/ homo [crazy]


   
SvaraCitera

så, ja, jag tycker att det är lika normalt som hetrosexualitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framför allt borde alla, men mest i synnerhet fickor, vara mer bisexuella. och mer öppna med det. särskillt runt mig


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera