Aviseringar
Rensa alla

Less på morsan


Ämnesstartare

Blir less på morsan ibland. Varje gång hon blir arg på mig klagar hon på mitt gymnasieval. Att jag borde ha gått fordonsprogrammet och haft jobb som mekaniker nu istället för att ha slängt bort 3 år på samhällsprogrammet som inte gav mig något (förutom kassa betyg p.g.a diverse skäl)

Har gjort en hel del val i livet som hon inte gillar och bara klagar på. Jag VET att hon älskar mig och bryr sig om mig. Men jag kan inte snacka med henne om detta.

Hon är uppvuxen med att föräldern ALLTID har rätt oavsett vad. Detta gillar jag inte då det inte alls är så.

Jag vet vad jag ville med min framtid och vet vad jag vill med den fortfarande, men hon ska alltid klampa ner på mig för att det inte gått så bra hittills (tog studenten för snart ett år sedan och har gått en ettårig kurs som jag läser på distans och bor kvar hemma så hon antar att jag inte gör något vettigt).

Hur får man henne att knipa mun om att snacka skit om ens val utan att säga det rakt ut? Då hon ändå aldrig lyssnar [tard]


   
Citera
Ämnesstartare

oj gud va hemskt,,.,,..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaVeD:

Hur får man henne att knipa mun om att snacka skit om ens val utan att säga det rakt ut? Då hon ändå aldrig lyssnar [tard]

Döda henne [y]


   
SvaraCitera
Hando

Nämner hon något om ditt gymnasieval igen så säger du "MEN DET VAR ETT JÄVLA TJAT OM DET!! HÅLL KÄFTEN OCH SKÖT DIG SJÄLV FÖR HELVETE!"
Gå därifrån du nu är för tillfället och släng igen dörren efter dig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I-landsproblem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMSKT DUDE[censur]
förrestwen vad vill du göra i framtiden?


   
SvaraCitera

SaVeD:

Att jag borde ha gått fordonsprogrammet och haft jobb som mekaniker nu istället för att ha slängt bort 3 år på samhällsprogrammet

Är hon dum i huvudet? Om du inte vill bli mekaniker ska du inte bli det [shake]

SaVeD:

(förutom kassa betyg p.g.a diverse skäl)

Går att läsa upp. Varför inte börja på folkhögskola och läsa upp lite? Du får flytta hemifrån och får träffa sköna människor 🙂

SaVeD:

Hur får man henne att knipa mun om att snacka skit om ens val utan att säga det rakt ut? Då hon ändå aldrig lyssnar [tard]

Det funkar inte. Du får helt enkelt säga som det är, rakt ut; att du är vuxen och har ansvar över ditt eget liv, även om du f.n bor hemma. Du måste ju göra det som du själv blir lycklig av, inte det din mamma vill att du ska göra. Fastnar du på ett jobb du egentligen inte vill ha så blir det bara deprimerande. Hon kommer troligen acceptera ditt val om du står fast vid dina åsikter [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AMAGAAAAAAAAAAAAAAD[surprised][surprised][surprised][surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

I-landsproblem

hemska är dem [sad]

tröööt:

HEMSKT DUDE[censur]

finns värre [wink]

tröööt:

örrestwen vad vill du göra i framtiden?

en secret [blush]

misfits:

Går att läsa upp. Varför inte börja på folkhögskola och läsa upp lite?

är inte för att läsa upp. kvittar då jag inte behöver betyg till det jag ska plugga till hösten [smile]

Stronghold:

AMAGAAAAAAAAAAAAAAD[surprised][surprised][surprised][surprised]


I KNOW [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

what?en förälder som tjatar?....eh,är d normalt med en förälder som tjatar,har ALDRIG hört talas om fenomenet, tror inte att nån tonåring nånsin förutom du har vart med om det.


   
SvaraCitera

Du är inte less på morsan, morsan är less på dig! där har vi problemet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

what?en förälder som tjatar?....eh,är d normalt med en förälder som tjatar,har ALDRIG hört talas om fenomenet, tror inte att nån tonåring nånsin förutom du har vart med om det.

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaVeD:

samhällsprogrammet

hm... du är väl en sån som ska gå där. du hade nog inte passat på fordon[y]

SaVeD:

Då hon ändå aldrig lyssnar

sluta lyssna på henne, då är det inte lika kul att tjata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera

isola:

I-landsproblem

Det ända du kan skriva är I-Landproblem!

btw byt Avatar den äcklar mig!!!!!


   
SvaraCitera