Aviseringar
Rensa alla

Letar efter en jacka (BILD)


Ämnesstartare

Tjena har letat efter en jacka som liknar denna, helst lite billigare. Tack på förhand[smile]

jackeT^.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Helst lite billigare än 2tusen, glömde skriva. sorry


   
SvaraCitera

Billigare?! Nja, bättre kan du.


   
SvaraCitera

Gekås föreslår jag. Vet att jag såg en lik jacka sist jag var där för hundralappen.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Gekås föreslår jag

Finns det?! Trodde det var ett skämt på tv... [shake]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Finns det?! Trodde det var ett skämt på tv... [shake]

Haha xD Jag kan försäkra dig om att det i allra högsta grad finns och ägarna bakom tjänar dagligen miljoner på det. [y]


   
SvaraCitera

Carlings kan ha sådana.


   
SvaraCitera

ja har en sån
HAHA JA HAR EN SÅN

skoja, liknande.
vet inte var du kan få tag på en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren 🙂


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Haha xD Jag kan försäkra dig om att det i allra högsta grad finns och ägarna bakom tjänar dagligen miljoner på det.

Åh gud. Stackars han, Rose-Maries make... fy fan. Och att folk åker från Norrland i stora bussar för att handla nere i småland/skåne, att de orkar.

Betalar gärna ett redigt överpris för att handla i en affär med ett fåtal utvalda varor och där man inte förflyttar sig runt som boskap.


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Och att folk åker från Norrland i stora bussar för att handla nere i småland/skåne, att de orkar.

*Harkel för helvete*! Det ligger i Halland för fan. Inget jävla Småland eller Skåne, blanda inte ihop oss. [mad]


   
SvaraCitera

Stick till HM -_-


   
SvaraCitera

jag har en liknande från cheap monday den kostade 500 kr på rean, det var förra året dock så inga garantier på att den går att finna nu.


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Rose-Maries make... fy fan

Jag älskar klippet med tändvätskan.


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Åh gud. Stackars han, Rose-Maries make... f

Han som titulerades livsnjutare [bigsmile][love]


   
SvaraCitera