Aviseringar
Rensa alla

Letar efter Win 7 home premium svensk x64 ISO


Ämnesstartare

men kan för mitt liv inte finna någon sådan, jag har nycket och behöver alltså ha specifikt denna nyckel. Hur jag än leter går jag dock bet...


   
Citera
Ämnesetiketter

beep beep beep. ^^

Men nu är det ju Windows 8 som gäller 😉
Installera en Startbar och man får bort det nya metro skitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Du måste ju inte direkt ha en svensk version när du ska installera Windows7. Det är bara att ändra språk när du har installerat Windows om man inte kan göra det under installationen.

Så du menar att en svensk nyckel funkar på en engelsk home premium x64? Är lite tveksam tbh

Olycklig:

Men nu är det ju Windows 8 som gäller 😉

Nej det är det inte, det fuckar sönder på denna dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

bara att ändra språk när du har installerat Windows o

Inte på home premium iaf, tror man kan detta på ultimate dock


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Så du menar att en svensk nyckel funkar på en engelsk home premium x64? Är lite tveksam tbh

mmh ja läste på nå forum nyss och tydligen så går det ej ^^

Men du kan ju alltid använda en annan fin liten key som finns överallt på internet om du inte orkar leta svensk iso [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Men du kan ju alltid använda en annan fin liten key som finns överallt på internet om du inte orkar leta svensk iso

Jag orkar inte hålla på med crackar och missa uppdateringar och skit när jag redan har en fungerande nyckel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

w8? god..[blush]


   
SvaraCitera

Googla på: Windows 7 home premium 64-bit sv

Jag hittade den här:
http://tankaner.com/show.php?torrent_id=12797

Testa om den fungerar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

det nya metro skitet

Hade problem med det i tre minuter, sedan vande jag mig. Hur ofta använder du muspekaren för att leta dig igenom startmenyn och klicka på det du ska starta?

Och det heter väl inte metro..?


   
SvaraCitera

Myksa:

Hade problem med det i tre minuter, sedan vande jag mig. Hur ofta använder du muspekaren för att leta dig igenom startmenyn och klicka på det du ska starta?

Och det heter väl inte metro..?

Jag såg ingen mening alls med metro, Det enda man kan göra där är att använda dess helt värdelösa sökfunktion, Vill man göra något avancerat så hamnar man oftast på tangentbordet ändå, Oh har man en startmeny så gör den menyn exakt allt som metro kan göra.

Jag använder startmenyn hela tiden för jag radar upp mina program på den listan för att slippa ha massa genvägar på skrivbordet.

Jopp det heter Metro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Jopp det heter Metro

Nej egentligen övergav de det namnet innan betan ens.

Olycklig:

Googla på: Windows

drog hem en AIO-version men tack ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Testa om den fungerar 🙂

dessutom v4 det 0 seeders.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Det enda man kan göra där är att använda dess helt värdelösa sökfunktion

Olycklig:

Vill man göra något avancerat så hamnar man oftast på tangentbordet ändå

Precis, det är så man gör. Du trycker på win-knappen och skriver sedan in första 2-3 bokstäverna på programmet du ska starta. Helt värdelöst att gå igenom någon stor meny.
Det tycker jag är det helt klart bästa och lättaste sättet - och jag gör likadant i sjuan som åttan...

Olycklig:

Jag använder startmenyn hela tiden för jag radar upp mina program på den listan för att slippa ha massa genvägar på skrivbordet.

Sedan har man alltid "taskbar" där man låser program och startar dem med winkey+siffra.

Olycklig:

Jopp det heter Metro

http://www.techradar.com/news/software/operating-systems/microsoft-ditching-metr...


   
SvaraCitera

Myksa:

Precis, det är så man gör. Du trycker på win-knappen och skriver sedan in första 2-3 bokstäverna på programmet du ska starta. Helt värdelöst att gå igenom någon stor meny.
Det tycker jag är det helt klart bästa och lättaste sättet - och jag gör likadant i sjuan som åttan...

Jag har alltid en hand på musen och den andra handen har jag bara på skrivbordet om jag måste skriva något, När jag bara vill browsa internet eller öppna simpla program så har jag ingen hand på tangentbordet.
Så vad är lättast? Att ta ner musen till vänster hörn på 0.1 sekunder och sedan någon hundradel till för att gå upp till ett program? eller att dra ner den andra armen och trycka på windows key och sedan trycka på nå andra keys? varför skulle jag vilja använda båda händerna för att starta ett program? Jag har som sagt alltid en hand på musen, Finns ingen anledning för mig att använda båda händerna för att göra ingenting

Myksa:

Sedan har man alltid "taskbar" där man låser program och startar dem med winkey+siffra.

Samma sak igen, Vill du sitta med båda händerna för att utföra något enkelt så får du väl göra det ^^ Drar man ner musen till taskbar tjosan så är det bara att klicka på något öppet

Myksa:

http://www.techradar.com/news/software/operating-systems/microsoft-ditc​​​hing-metr...

Ja du kan ju kalla det 'Windows 8-style UI' om du vill [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här har du en äkta och laglig image: http://msft.digitalrivercontent.net/win/X17-24321.iso


   
SvaraCitera