Aviseringar
Rensa alla

Letar ny mobiltelefon, help?


Ämnesstartare

Jag har bestämt mig för att byta ut min tre år gamla mobiltelefon, mest för att jag har pengar och är sugen på något nytt [blush]
Men eftersom jag är helt lost på detta område behöver jag lite hjälp.

Då jag har både systemkamera och ipod känns det inte som att jag behöver en jätteavancerad kamera- eller musikmobil (även om både kamera och inbyggd mp3-spelare uppskattas, då detta är något som nästan helt saknas på min nuvarande mobil).
Den ska helst inte kosta mer än 2500 kr, och ha ett realtivt lågt SAR-värde. Märke spelar ingen större roll.

Tips? [cute]


   
Citera

Nokia 3310
Image

Nokia 3310 är världens mest sålda mobiltelefon från 2000, tillverkad i 126 miljoner exemplar [1]. Den är näst intill identisk med Nokia 3330 men 3310 har inte någon WAP-funktion vilket 3330 har. Den är mycket tålig och har anses av många att vara en mobiltelefon av hög kvalitet. Det finns även möjlighet att byta ut skalet på mobilen. Fyra spel följde med: Snake II, Pairs II, Space Impact och Bantumi. Spelet Pairs II finns i två versioner, en med tid och en utan.


   
SvaraCitera

Sony Ericsson T700


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nokia 5800.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nokia 3510i min första telefon med färgskärm [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Nokia 3310

Den har för många fördelar, kan inte finnas [no-no]

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Sony Ericsson T700

Har nästan funderat lite på den.

Robbin:

Nokia 5800.

Vill ej ha pekskärm [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KÖP FÖR I HELVETE INTE EN w380i!
Jag varnar dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GRRLICIOUS:

KÖP FÖR I HELVETE INTE EN w380i!
Jag varnar dig!

Aha, den är dålig alltså [smile]
Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag köpte den när den var ny på marknaden, den hade bara varit ute i 2 veckor. Det dummaste valet jag någonsin gjort i köpväg skulle jag tro. Den bara krånglade hela tiden, det var alltid någonting som var fel på den. Gick högst 1 månad utan att den krångla. Så den mesta av tiden jag hade telefon hade jag den inte. Den var på lagning konstant, alltså. Visst, det kanske var så att det bara var min telefon som var dum men ett x antal personer i min omgivning har oxå haft den telefonen å desamma har det varit för de. In å ut på lagning. FETT IRRITATIONSOBJEKT!


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Sony Ericsson T700

Håller med, jag har en sån. [y]


   
SvaraCitera

Scarlett oHara:

Har nästan funderat lite på den.

Väldigt bra allroundtelefon. Jag var på SIBA igår och pratade med en i personalen där. Han har en själv och enligt honom så hade de aldrig fått in en T700 för reparationer. Väldigt pålitlig tydligen.


   
SvaraCitera

GRRLICIOUS:

FETT IRRITATIONSOBJEKT!

låst på 3?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

låst på 3?

Nixpix!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sony ericsson G502

.. kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Sony ericsson G502

Tja, den var ju billig iaf. Någon erfarenhet av den?


   
SvaraCitera