Aviseringar
Rensa alla

Leva på en burk bönor om dagen


Ämnesstartare

Kan man leva på en bruk bönor om dagen? + massa vatten, grönsaker till? Vad kommer hända?


   
Citera
Ämnesstartare

Öh, jag vet inte. Man lär ju tröttna iaf.

*Bevakar tråd*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju testa min diet, en burk om dan[y] Sen om de är en 3 liters burk eller 500g de får man välja själv[wink][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer prutta ihjäl dig o din omgivning [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bönor innehåller väll protein, grönsaker innehåller fibrer, vatten & vitaminer, vatten är viktigt, mjölk behövs nog det har mycket näring & kalcium. En billig diet om man har ont om pengar & har mycket näring.

1 burk bönor(500g)= 500 kcalorer
Plus grönsaker
Mjölk

Det blir inte heller mycket kalorier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har levt på bara bönor när jag varit lite för fattig, fungerar bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussypie:

Du kan ju testa min diet, en burk om dan[y] Sen om de är en 3 liters burk eller 500g de får man välja själv[wink][blush]

Dags att pröva sen då

ohYEA_:

Du kommer prutta ihjäl dig o din omgivning [blush]

haha [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussypie:

Du kan ju testa min diet, en burk om dan Sen om de är en 3 liters burk eller 500g de får man välja själv

Uh, tröttnar du inte då? Men vadå äter du inget mer än bönor? Blir man mätt på en burk hela dagen ?

Låter som en sak jag skulle vilja testa, dock spyr jag nästan av bönor men jag lär mig nog gilla det. Borde äta nyttigare. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Uh, tröttnar du inte då? Men vadå äter du inget mer än bönor? Blir man mätt på en burk hela dagen ?

Aldrig sagt att jag provat dieten [cute] så korkad är ja inte[smile] Jag bara kom att tänka på de en dag![crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussypie:

Du kan ju testa min diet, en burk om dan

pussypie:

Aldrig sagt att jag provat dieten

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

[no-no]

[blush][blush]


   
SvaraCitera
elinc

prova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lever på noll burkar bönor per dag. Men så ser jag också ut som en jude. [sad]


   
SvaraCitera
Papper

Äh, kör min "diet", mikromat varje dag och hamburgare och kebab varann dag typ, och lite folköl till maten också.[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ prutt atacker.


   
SvaraCitera