Aviseringar
Rensa alla

Lever livet


Ämnesstartare

Hej!
Det var ett tag sedan som jag var här inne nu. (inte bra)
Ville bara höra hur livet är för er alla? Vad är era planer inför hösten?

Här är klockan 22.14 och jag ligger nerbäddad i en gudomlig säng.

Mkt kärlek.

Lundi


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jorå, allt är fin fint! [wink]

Time to sleep! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska börja på universitetet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska plugga upp matten, jobba och göra högskoleprovet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag åker iväg för att börja 1 ny liv, om man ska få det att låta dramatiskt.

Har bokat tid med syo 14.00 idag för inskrivning och individuellt studieupplägg, därefter ska jag iväg och titta på min hästs nya boende. DÄREFTER ska jag antingen drälla på stan eller ställa in lite grejer i mitt nya rum, beroende på om någon är hemma där än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag löneslavar på fabrik, men mitt kontrakt går ut idag. Har bara 6 timmars slit kvar. [cool] Ska plugga historia nu till hösten om jag inte får tag i nåt jobb med vettiga villkor, och så ska jag jobba kvar på fabriken typ på helger och när det behövs extra personal. Hade helst jobbat kvar på heltid, men de vill bara anställa några enstaka månader i taget och jag pallar inte med den osäkerheten, vill kunna ha nån slags översiktig ekonomi och livsplan åtminstone ett halvår framåt så man inte helt plötsligt står där med skitmycket utgifter man inte kan betala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska söka jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Vad är era planer inför hösten?

Börjar studera sista året på gymnasiet. Ska även (kanske) hyra en lägenhet intill Vasaparken vilket kommer betyda att jag måste jobba deltid. Fortsätta datea en tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig ovanligt ja jag antar att det är rätt ord... lycklig nu, jag har fan lite flyt nu


   
SvaraCitera