Aviseringar
Rensa alla

Leverfläckar/Födelsemärken


Ämnesstartare

Hejhej,
Har fått nojja nu, haha. Tkr ja fått för mkt leverfläckar,och ska ta bort nåra av dem.
Men har hört från lite folk att man inte kan ta bort dem om de är för små, och att det kostar skit mkt om det bara vill ta bort dem för "skönhetens" skull.
Ngn som har lite koll? Ungefär på pris, hur "ont" d gör, och vilka stlkar man får ta bort?


   
Citera
Ämnesetiketter

Slice and dice, its free.


   
SvaraCitera

Det är aids, bara så du vet.


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Det är aids, bara så du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kostar 150kr/st [rolleyes] är du under 18 så kan landstinget betala åt dig om dom stör dig[no-no]


   
SvaraCitera

orka bry sig


   
SvaraCitera

lever fläckar är fint och ger personligtutseende hur små eller stora det än är jag tycker det är fint med små svarta eller bruna fläckar 0=)


   
SvaraCitera

Nashlee:

lever fläckar är fint och ger personligtutseende hur små eller stora det än är jag tycker det är fint med små svarta eller bruna fläckar 0=)

Åh andra sidan är du jävligt konstig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, skiter i vad alla tkr:) nåra ska bort iaf..
Läste av ngn att landstinget kunde betala? hur får man "kontakt" me dom? o e d säkert?


   
SvaraCitera

det kan bildas till cancer om det inte redan har bildats till det [badgrin]


   
SvaraCitera

om du är under 18 betalar staten åt dig ifall dom är ivägen på något sätt eller väldigt utstickande[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mej inte om ja får cancer;) Dör ja så dör ja hahaha..

Okay:), så om dom inte är d så får ja betala själv?


   
SvaraCitera

Jag tog bort två leverfläckar det var cancerrisk på. Fast det fick jag betala själv (eller mamma & pappa gjorde det). Det var ett par år sedan, kostade runt 600 kr tror jag. Fast det blev inte bra, dom tog inte bort allt och så har jag jättefula ärr...


   
SvaraCitera

Jag har tagit bort själv hemma[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

creepy:

Jag har tagit bort själv hemma

Hur?! man kan ju inte ta bort leverfläck [cry]


   
SvaraCitera