Aviseringar
Rensa alla

leverfläckar (vill endast höra vad tjejer tycker)


Ämnesstartare

Hej, jag har en del leverfläckar på kroppen dom flesta sitter på ryggen, magen och bröstet en del upp på halsen också. vissa är utstående och vissa är platta. Jag har vältränad kropp men är väldigt missnöjd med leverfläckarna för att jag tycker dom är fula. så vad tycker ni tjejer är det något ni tänker på att det är fult tex på sommaren när man går utan tröja eller är det inget speciellt? är tacksam för svar[y].


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Inget fel på leverfläckar.


   
SvaraCitera

frukostkorv:

så vad tycker ni tjejer är det något ni tänker på att det är fult tex på sommaren när man går utan tröja eller är det inget speciellt?

Inget speciellt.


   
SvaraCitera

bryr mig inte om ifall andra har men gillar inte att jag har


   
SvaraCitera

Kan vara lite äckligt om det är lååååånga svarta hår på dem.


   
SvaraCitera

Har en enda stor leverfläck över hela kroppen. Förutom på handflatorna och fotsulorna.

Dold text: Edit: Får ligga.


   
SvaraCitera

Inget fel med leverfläckar. Bryr mig inte om dom.


   
SvaraCitera

spaceFlea:

Kan vara lite äckligt om det är lååååånga svarta hår på dem


   
SvaraCitera

frukostkorv:

så vad tycker ni tjejer är det något ni tänker på att det är fult tex på sommaren när man går utan tröja eller är det inget speciellt?

Stör mig inte nämnvärt på andras leverfläckar.
Du kan vara lugn, tror inte att en tjej dissar dig enbart på grund av en sådan sak.


   
SvaraCitera

Inte äckligt e man vältränad blir man bara sexigare själv har ja några fast ja e tjej det kanske e skillnad sålänge det inte växer hår på dom så[rolleyes]


   
SvaraCitera

Fan vad äckligt, du kanske borde duscha oftare?


   
SvaraCitera

alltså om det är normala fläckar (som inte är håriga eller.. infekterade or whatever haha) är det ju nästan sött.
annars: ingen åsikt, är inte avgörande på något sätt, tänker inte ens på det, etc

btw hatar ordet leverfläck


   
SvaraCitera

honolulu:

alltså om det är normala fläckar (som inte är håriga eller.. infekterade or whatever haha) är det ju nästan sött.


   
SvaraCitera

Inget problem alls! [y]


   
SvaraCitera