Aviseringar
Rensa alla

LG/Sony-konflikten eskalerar


Ämnesstartare

Ingen har väl missat bråket mellan LG och Sony som gjorde stora nyheter i början av månaden. Då hade LG stoppat all Europa-import av Playstation 3-enheter i minst 10 dagar, men under den gågna veckan har konflikten upphettats ytterligare.

Ett beslut som innebär att LG kan beslagta alla nya Playstation 3-konsoler i Nederländern har nämligen gått igenom. Detta har resulterat i att nederländsk polis slagit till mot en av Sonys största lagerlokaler och tagit med sig tusentals Playstation 3-enheter. Beslutet ger även polisen tillåtelse att beslagta enheter som redan infinner sig i nederländska hem.Som bekant handlar allt detta om patent kring hur Playstation 3 spelar upp sina Blu-Ray-skivor. Om LG skulle vinna ytterligare strider skulle Sony behöva kompensera dem för alla sålda Playstation 3-enheter i världen.

En representant från Sony har sagt följande: "We consider these allegations unwarranted, and will take appropriate measures including filing a claim of opposition to courts in the Netherlands."


   
Citera

okej?


   
SvaraCitera

iosib:

okej?

för en nörd är det liv o död [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LG e bögar och horor och fittor!


   
SvaraCitera

RoSon:

LG e bögar och horor och fittor!

jag har förstått det som att sony började jävlas [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

To bad [cool]


   
SvaraCitera

internet:

för en nörd är det liv o död [crazy][crazy]

"herregud vi kanske måste leva!!!!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om de skulle komma en snut in i mitt hus och ta min ps3:a skulle jag slå sönder han [bigsmile][crazy][badgrin][bigcheers][mad][tard]


   
SvaraCitera

RoSon:

om de skulle komma en snut in i mitt hus och ta min ps3:a skulle jag slå sönder han

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm thug life


   
SvaraCitera

fördjävligt, inte sant


   
SvaraCitera

RoSon:

om de skulle komma en snut in i mitt hus och ta min ps3:a skulle jag slå sönder han

jag med har barrikaerat med burk mat och vapen så ingen tar min konsol

http://www.gamereactor.se/nyheter/26485/LG%2FSony-konflikten+eskalerar/


   
SvaraCitera

har missat detta helt[blush]


   
SvaraCitera

shit happens


   
SvaraCitera