Aviseringar
Rensa alla

Libertads lista över de mest töntiga/dåliga sakerna


Ämnesstartare

Libertad:

eru?

Är ej på gott humör och vil straffa människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

1. Snö.

[no-no]

Libertad:

9. De som drar skämt i PHP-kod.

Var en snubbe som skrev över halva ena sidan på vår studentlastbil, så fult och pinsamt!!! [cry]

Libertad:

3. Fjortonåriga flickvegetarianer som demonstrerar i grupper om tre-fyra pers utanför affärer som säljer päls i Stockholm.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

Slår vad om att du säkert har en mycket bättre lösning än Anders Borg. Or wait. You don't.

OJ DA POLITICK DEBATÖRN ÄR I FARTEN [wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

2. Fahrenheitskalan.

den är sämst

Libertad:

4. Åtta/Nevon.

fan va taksigt av han!!

Libertad:

5. Alla som inte diggar hiphop.

hiphop äger.,

Libertad:

7. Anders Borg.

lol haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

OJ DA POLITICK DEBATÖRN ÄR I FARTEN [wink]

Faktiskt så är det hans rara flickvän [smile] Men men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

hiphop äger.,

Skoja ej. Lyssnar just nu på Capital Q av Q-Unique. Från $treet $upreme. Fet skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Playdo-lera luktar förbannat jävla gott, råkade stoppa upp en klump i näsan nästan för att jag dog av den goda lukten [love]

Hahaahah, vilket påminner mig!!!

Vi hade en konstig stress-kurs i skolan en gång, och vi skulle göra en ännu konstigare övning. Vi skulle lotsas att vi var ifrån Mars och så skulle alla få ett russin att kolla och känna på, russin hade vi aldrig sett förr (då var en kille tvungen att kommentera "såna har vi på Mars" XD dog)
hur som helst... Så skulle vi lukta på russinet efter att vi känt på det :s så jag o en kompis var helt jävla flummiga, satt och typ fnissade hela tiden. Så skulle han lukta på russinet, och det åkte in i hans näsa XDDDDDd jag typ brast i garv och kursledaren ba kom fram till min bänk "MEN MEN.. Va håller ni på med???!!" jag dog så mkt att ja inte kunde svara :'D

offtopic, sori :')


   
SvaraCitera
Åtta

Libertad:

4. Åtta/Nevon.
För att han förstör mitt liv genom att flytta ifrån mig till Finland och sin flickvän Capture.

Vet. Jag är hemsk och dålig. Eller du, skyll på henne istället. Då kan vi sitta tillsammans... Eller eh ja, vi kan sitta i varsin ände av Sverige och gråta lite över att min flickvän inte är man nog att dela mig med dig. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Eller eh ja, vi kan sitta i varsin ände av Sverige och gråta lite över att min flickvän inte är man nog att dela mig med dig. [cry]

[sad]


   
SvaraCitera

Libertad:

5. Alla som inte diggar hiphop.
Hiphop är fet skit. Kom igen, liksom. Släpp loss, töntar.

[love]

Libertad:

7. Anders Borg.

[bigsmile]

Libertad:

8. Din mamma.
Hon brukade vara soft, men sen blev hon all sensitive.

Hahaha. [love]

Du är Mannen, mannen.


   
SvaraCitera

passaro:

Så kan jag ocskå råka stoppa upp den i näsan.[love]

Bara råka, det var inte medvetet 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

OJ DA POLITICK DEBATÖRN ÄR I FARTEN [wink][wink][wink][wink]

AKTA DIG, DE KOMMER KÖRA ÖVER DIG

Sagitta:

Bara råka, det var inte medvetet 😀

Ja, såklart ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Var en snubbe som skrev över halva ena sidan på vår studentlastbil, så fult och pinsamt!!! [cry]

Jag känner med dig. [sad]

God Konsument:

Du är Mannen, mannen.

Vet. [wink][blush]

passaro:

AKTA DIG, DE KOMMER KÖRA ÖVER DIG

Det blir alltid så. Blir fett ledsen. De bevisar för mig att kapitalism och moderatstyre är asbra på två röda. Tar mig alltid evigheter att komma tillbaka. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iigår var ja kommunist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Det blir alltid så. Blir fett ledsen. De bevisar för mig att kapitalism och moderatstyre är asbra på två röda. Tar mig alltid evigheter att komma tillbaka. [sad]

Förstår det. [sad]
Det är därför jag har en röd avatar, ger mig den styrka jag behöver för att klara av det.


   
SvaraCitera