Aviseringar
Rensa alla

Lider av trötthet


Ämnesstartare

Jag befinner mig i ett plågsamt trött tillstånd just nu, jag orkar knappt ens skriva eller sitta här, det enda som gör det uthärdligt är det faktum att jag kan ha mina värkande fötter på en fotpall.
Dock så är jag tvingad att gå och köpa bröd och sedan äta, hur ska jag orka?
Det är säkert 100 meter till affären, och mina fötter gör som sagt ont.

Varför är män aldrig hemma när man behöver någon som kan springa ärenden åt en och göra allt annat tråkigt medan man själv ligger i sängen och sover som en stock?

Har ni några uppmuntrande ord så är de välkomna, jag behöver allt jag kan få för att hålla hoppet uppe en stund till!


   
Citera

Ibland blir man avis på barnen i Afrika, dom har inte sånna här problem. Dom behöver liksom inte gå till affären för att köpa mat, fan va lyx :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Dom behöver liksom inte gå till affären för att köpa mat, fan va lyx :<

Så sant, så sant! Varför är det aldrig någon som nämner det?
De behöver dessutom inte släpa sig ur sängen (eller lergolvet) och gå till skolan varje dag, eller plocka ut diskmaskinen, eller gå till tvättstugan. Bortskämda jävlar. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

eller lergolvet)

oj har dom det så lyxigt[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

oj har dom det så lyxigt[surprised]

Ja, eller hur! [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, eller hur!

[cry]vill också[cry]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Ibland blir man avis på barnen i Afrika, dom har inte sånna här problem. Dom behöver liksom inte gå till affären för att köpa mat, fan va lyx :<

varför är det alltid barnen i afrika, ingen tänker på barnen i Brasilien eller Asien..[sad]


   
SvaraCitera

Knappt att ja själv orkar skriva några uppmuntrande ord.


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför är det aldrig någon som nämner det?

Jag brukar med jämna mellanrum nämna hur bra barnen i Afrika har det - de gnälliga jävlarna.


   
SvaraCitera

Slashy:

varför är det alltid barnen i afrika, ingen tänker på barnen i Brasilien eller Asien..[sad]

Ingen aning, men det har typ blivit ett ordspråk. "Tänk på barnen i afrika" 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Knappt att ja själv orkar skriva några uppmuntrande ord.

Jag förstår fullständigt, men jag tar din trötta tanke som en uppmuntring i sig!


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Har ni några uppmuntrande ord så är de välkomna, jag behöver allt jag kan få för att hålla hoppet uppe en stund till!

"jag ger dig något specielt om du köper bröd åt mig"
"Jag tror du kommer tycka om det..."

Sedan är det klart[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

"jag ger dig något specielt om du köper bröd åt mig"
"Jag tror du kommer tycka om det..."

.. Vem skulle säga det till mig? [sad]
Mario sade att jag skulle köpa glass också, undrar om det var ett försök att motivera mig att gå till affären. Har i alla fall gått nu!


   
SvaraCitera

järntabletter
kaffe
rosenrot
8 h sömn varje natt


   
SvaraCitera

Är du ofta trött? Då har du säkert någon slags brist. Kolla upp det för du kan inte ana hur skönt det är när man gör någonting åt saken och verkligen känner skillnaden.


   
SvaraCitera