Aviseringar
Rensa alla

Life sucks then you die


Ämnesstartare

Goldbergs vägledande depressionstest: Moderate to severe depression

[n]

Dags att skjuta sig tror jag...

Men seriöst, jag är en jävligt deppad person just nu, har varit det ett bra tag. Har ont om vänner, de jag har umgås jag knappt med på fritiden, jag tröttnar sjukt fort på allt jag ena dagen tycker är kul, allt känns meningslöst, ingen aning om vad jag ska jobba med i framtiden, inga jobb känns roliga, vill gråta ofta men ibland kan jag inte, kärleken är nåt som inte händer mig utan bara andra (svårt att bli kär, varit det en gång och det misslyckades ju såklart), pessimistisk syn på allt, verkar vara följd av otur inom alla områden...

Hjälp mig? [tard]


   
Citera

Pepplåt:


   
SvaraCitera

Sorry, dålig humor.

Men ja, låter ju inte skoj direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hiphop... [tard]

*öronen blöder*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch då, du vill nog bara ha lite uppmärksamhet. Åk på emmabodafestivalen så löser det sig ska du se!


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Hiphop... [tard]

*öronen blöder*

Beautiful Music For You To Die To

Heter den. [party]

Mer det jag syftade på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag befinner mig i ett liknande läge. Jag kan inte tänka klart, jag kan inte prestera, jag oroar mig för sociala situationer, jag känner ofta att livet är meningslöst osv m.m. etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stroker Ace:

Jag befinner mig i ett liknande läge. Jag kan inte tänka klart, jag kan inte prestera, jag oroar mig för sociala situationer, jag känner ofta att livet är meningslöst osv m.m. etc.

What he said.


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Hjälp mig?

du låter som mi gnär jag var 17.

Ja, Emmaboda festivalen är ett väldigt bra förslag.

Samt, det är bara ens jälv som kan ta tag i problem.

Tjejer gillar utseende och klädstilar. Tyvärr. Men där får du ett hett tips.


   
SvaraCitera

Ta't lugnt, det blir bättre med tiden [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Ta't lugnt, det blir bättre med tiden [smile]

Sure, frågan är hur då? Jag har ju inget som kan göra mig glad och jag kan inte skaffa mig nåt heller, kommer bli vääääldigt avlägset i så fall [no-no]


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Sure, frågan är hur då? Jag har ju inget som kan göra mig glad och jag kan inte skaffa mig nåt heller, kommer bli vääääldigt avlägset i så fall

Är ingen psykolog så kan inte svara på hur, men det mesta brukar bli bättre med tiden. [smile]

Vet att det känns tungt just nu, har själv alldeles nyss fått hjärtat krossat så vet hur det känns nere på botten. Men försöker ändå att tänka positivt och klara dagen.

Tips: Gör saker som får dig att träffa massa nytt folk, då kanske du får nya roligare vänner 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livet är rätt meningslöst, men man får försöka göra det bästa av situationen. Sen när man inte orkar det längre, då checkar man ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Tips: Gör saker som får dig att träffa massa nytt folk, då kanske du får nya roligare vänner 🙂

Jag vet fan inte... är typ rädd för människor...

Kanske inte men jag träffar aldrig nytt folk och är ovan vid sånt, inte som en i klassen som är översocial (och i övrigt en perfekt människa) som kan gå fram till randomtjejer som sitter i en park och fråga om nummer, samma kväll sitter dom och ser film [confused]


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Jag vet fan inte... är typ rädd för människor...

Förstår dig, men vad har du att förlora lixom? Man måste ju våga chansa 🙂


   
SvaraCitera