Aviseringar
Rensa alla

Life sucks then you die


Ämnesstartare

joof:

Förstår dig, men vad har du att förlora lixom? Man måste ju våga chansa 🙂

Jag vågar aldrig... är en sån som aldrig vågar försöka på saker jag vet/misstänker att jag kommer faila på... inte säker på om jag ens vill träffa massa människor heller, men vill inte vara ensam heller... drygt läge [confused]


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

inte säker på om jag ens vill träffa massa människor heller, men vill inte vara ensam heller

been there, done that.

Var jävligt deprimerad ett tag för ca 1 år sen när jag hade det jobbigt hemma, det slutade med att jag skärde mig/"rev" mig ett fåtal gånger. Men det gick över med tiden, jag tror att det som fick mig att bli "glad" igen, var att jag hade en bästa vän som också gick igenom en svår period, vi klarade oss igenom alltihop tillsammans.

Så jag tror det bästa, om man ska komma över en depression är att ha jävligt bra stöd. Så då vore det kanske inte så dumt med att träffa nya människor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Så då vore det kanske inte så dumt med att träffa nya människor?

Det tar tid att bri bra kompis med nya människor också....


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Det tar tid att bri bra kompis med nya människor också....

jo det förstås. Men du skulle behöva nån att prata med, nån som lyssnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

jo det förstås. Men du skulle behöva nån att prata med, nån som lyssnar

Jo, har en kompis jag hoppas lyssnar, risken är ju att jag varit så gnällig på sistone att hon knappt tar det på allvar längre... [tard]


   
SvaraCitera

förklara hur det verkligen ligger till så lyssnar hon säkert [love]


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Jo, har en kompis jag hoppas lyssnar, risken är ju att jag varit så gnällig på sistone att hon knappt tar det på allvar längre..

Lyssnar hon inte så finns jag här [smile][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Lyssnar hon inte så finns jag här

Har det i åtanke [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Dags att skjuta sig tror jag...

Vad är det för skitsnack? [smile] klart du inte ska skjuta dig själv!!..
Jag ser igentligen inga större problem som du har, du tänker nog för mycket! Det där med jobb liksom, du är 17, du hinner nog stöta på nåt kul innan du slutar skolan, vilken linje går du btw?
Varför är du pessimistisk? prova vara lite mer positiv på livet, tänk på allt bra du har! Och vad är anledningen till att du är osocial? [tard]


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

och i övrigt en perfekt människa

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

välkommen i klubben [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

Vad är det för skitsnack? klart du inte ska skjuta dig själv!!..

Nej, svårt att få tag i ett vapen, sen är jag lite feg för det också, tabletter i teh shit [y]

skumgummiboll:

Jag ser igentligen inga större problem som du har, du tänker nog för mycket!

Nej, men jag blir lika deppad för det. Haft det för lätt här i livet, har ingen släkting som dött/haft en jobbig sjukdom, inga missbrukare i familjen, sams med mina föräldrar och syskon, går bra i skolan... sen nu när jag märker allt skit så failar det ihop.

skumgummiboll:

vilken linje går du btw?

IT... men jag vet inte om ett jobb inom det området verkar kul... vet inte om NÅT jobb verkar kul... allt går bara ut på att gå dit, ha trist och fara hem...

skumgummiboll:

Varför är du pessimistisk?

Alltid varit... helt omöjligt att se saker som man misslyckas med som nåt bra...

skumgummiboll:

Och vad är anledningen till att du är osocial?

Alltid varit det också...

Fejlarn:

[no-no]

Ser inga fel på honom, har lätt att få vänner, snygg, tjejer gillar honom, alltid glad, bra på idrott, mvg i alla ämnen, positiv...


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Ser inga fel på honom, har lätt att få vänner, snygg, tjejer gillar honom, alltid glad, bra på idrott, mvg i alla ämnen, positiv...

Bara för att du inte ser dem betyder det inte att de inte finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Bara för att du inte ser dem betyder det inte att de inte finns.

Kanske... men om han har problem så tar han dom nog bra eftersom han är så positiv och aldrig ser nånting som är jobbigt...[confused]


   
SvaraCitera
blum
 blum

vart hittade du det där testet?


   
SvaraCitera