Aviseringar
Rensa alla

ligga i soläään o dricka vin[blush]


Ämnesstartare

det är jätteawesome!! prova det! o vf har ingen tipsat mig om det innan?[sad] och menar inte typ halvt beachparty med kompizar, utan ba typ ligga o halvsova i solen o dricka vin, jätteskönt[blush] har typ inte haft tid att sola alls i sommar förren idag pga typ massa jobb, mulnighet, blåst, avsaknad av egen balkong osv osv som bytt av varandra[sad] men nu är känner jag mig typ allmänt rosa pga typ 5 timmar i solen med 1 l vin och struntade i solkräm pga har ju "så mycket att ta igen" när det kommer till att skaffa solbränna[blush] heheheh[blush] hoppas det blir brunt till imorgon[blush][sad]

men aaaah prova det, det är jättemysigt. gärna lyssna på typ nirvana, led zeppelin, tidiga david bowie, queen, osv samtidigt.[blush] älskar denna dagen[blush]


   
Citera

Nintendos BFF:

gärna lyssna på typ nirvana, led zeppelin, tidiga david bowie, queen, osv samtidigt

Där tog det najsiga slut. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och inb4 alla "öööh man kan inte dricka själv för då är man alkoholist[shake]": väx upp o sluta va 14 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lr så regnar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Där tog det najsiga slut.

inte mitt fel att du har sämst musiksmak[no-no]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

inte mitt fel att du har sämst musiksmak[no-no]

Tack..
[cute] > [surprised] > [censur] > [sad] > [shake] > [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi solade ju i början av sommaren en gång *påminner*

Var maxi med?
Åh jag läste detta och blev ledsen och arg.

http://www.expressen.se/kvp/har-branner-djurplagaren-upp-katten-i-en-bur/

att det finns så jävla störda människor. står jätteofta om folk som tänder eld på katter tycker jag. vidriga. någon borde tända eld på dessa människor en stund för att de ska få känna på hur kul det är. tur att min plutt inte är ute själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vi solade ju i början av sommaren en gång *påminner*

ah två år sen jö!!! men vi kan göra igen nån gång.

isola:

Var maxi med?

näää han har ju fått jobb nu!!! jätteskönt att ha lägenheten för mig själv till typ 18 varje dag[blush]

isola:

Åh jag läste detta och blev ledsen och arg.

MEN USCH SÅ JÄVLA HEMSKT[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry] hur fan kan man göra så ens?!?!?!?[cry][shake] och vf postar du det i min mysiga sol-och-vin-tråd[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

väx upp o sluta va 14 år.

lol, kommer från mr jag-använder-mig-av-femtioelva smileys-tills-jag-spricker-av-barnslighet.

Iaf, vin är inte gott. dock är det nice att ligga ute med en nice bok och bara slappa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

och vf postar du det i min mysiga sol-och-vin-tråd[sad][sad][sad]

förlåt men du var inte online på msn när jag inte kunde sova inatt så det kanske var därför [cry] underliggande hämndbegär

Nintendos BFF:

MEN USCH SÅ JÄVLA HEMSKT[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry] hur fan kan man göra så ens?!?!?!?[cry][shake] o

ja [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Nintendos BFF:

näää han har ju fått jobb nu!!! jätteskönt att ha lägenheten för mig själv till typ 18 varje dag[blush]

ingenjörsgrejs? du tar säkert åt dig äran pga cv:t

Nintendos BFF:

ah två år sen jö!!! men vi kan göra igen nån gång.

det måste vi göra! och bada. du måste bada mer detta år[mad]
hatar när du ba ligger där och jag måste bada själv [sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

lol, kommer från mr jag-använder-mig-av-femtioelva smileys-tills-jag-spricker-av-barnslighet.

mh jag vet, det är en av mina svagheter[sad] men känns så fel/tråkigt att avsluta en mening med något annat än en smiley när jag skriver sociala sammanhang som typ chattiga forum och sms osv. men ah borde jobba på det pga kommer på själv att det ser lite spammigt ut[blush]

passaro:

Iaf, vin är inte gott.

blasphemy!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använder en massa smileys när jag skriver till dig vet inte varför 🙁 iaf på um. smittar av sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

blasphemy!!!!!!

eller, snarare: har inte smakat på något vin som fått mig att ändra uppfattning än. så håller fast vid att vin inte är gott till dess att jag kommer över ett som är gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

förlåt men du var inte online på msn när jag inte kunde sova inatt så det kanske var därför underliggande hämndbegär

men jag sov ju!!! fast det är ok, man ska inte ba blunda för världens hemskheter, de försvinner ju inte för det[sad]

isola:

ingenjörsgrejs? du tar säkert åt dig äran pga cv:t

typ, eller på nån industri tror jag. och ah är awesome på att rätta CVn[blush]

isola:

det måste vi göra! och bada. du måste bada mer detta år
hatar när du ba ligger där och jag måste bada själv

meh är ju så läskigt att bada[cry] men ah det kan vi göra nån dag, måste face my fears[blush]

isola:

använder en massa smileys när jag skriver till dig vet inte varför 🙁 iaf på um. smittar av sig.

det är inget fel på smileys!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag mäd måste fejsa en massa

Nintendos BFF:

meh är ju så läskigt att bada[cry]

vi tar med ett svärd och petar undan maneter och odjur med det


   
SvaraCitera