Aviseringar
Rensa alla

Ligga med en lärare?


Ämnesstartare

Jag har en lärare på min skola som är to die for snygg, smart, osv. osv. och som dessutom är singel. Han är nyss examinerad vilket också innebär att han inte är helt för gammal för mig.  Hur fan får man en lärare att ligga med en? Hur tabu tycker ni att sånt är?


   
Citera
Ämnesstartare

Kör!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är han så smart som du beskriver honom så är det nog inte möjligt så länge han undervisar dig o.s.v.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Är han så smart som du beskriver honom så är det nog inte möjligt så länge han undervisar dig o.s.v.  

Well, han kommer ju faktiskt inte ha mig i något ämne i år... Räknas jag fortfarande som hans elev då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gissar att skolan skulle se honom som alltför omoralisk och opålitlig om han låg med en elev på skolan och därav ge honom sparken, och då skulle han antagligen ha svårt att få jobb som lärare senare också. Det beror nog på honom om han är villig att ta risken eller inte, är han hetero så tackar han troligtvis inte nej av annan orsak. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror nog att han skulle förlora sitt jobb om han låg med en av "ungarna"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta chansen så länge du är ung Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en lärare är också en vanlig människa. klart du kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
tror nog att han skulle förlora sitt jobb om han låg med en av "ungarna"

Men om jag på något jävla vänster skulle ligga med honom efter jag tagit studenten? Då ger de väl inte dom honom chansen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

arpateko:

Well, han kommer ju faktiskt inte ha mig i något ämne i år... Räknas jag fortfarande som hans elev då?

Det första man skall fråga sig är ju om han överhuvudtaget går igång på elever... Men ja, är han tillräckligt smart eller kan tänka med något annat än kuken kommer inget att ske så länge du är en elev hos den skolan han undervisar på..

Trivs han vill han säkerligen inte bli av med jobbet och dessutom få dåligt rykte o.s.v...    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

arpateko:

Men om jag på något jävla vänster skulle ligga med honom efter jag tagit studenten? Då ger de väl inte dom honom chansen?

de skulle nog ej gilla det men det är ju helt klart bättre än att göra det när du går kvar på skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur får du lärare att vilja ligga med dig, du gör som med alla andra du skulle vilja få att ligga med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det första man skall fråga sig är ju om han överhuvudtaget går igång på elever... Men ja, är han tillräckligt smart eller kan tänka med något annat än kuken kommer inget att ske så länge du är en elev hos den skolan han undervisar på..

Trivs han vill han säkerligen inte bli av med jobbet och dessutom få dåligt rykte o.s.v...    

Vettifan om han går igång på elver, det är nog lite olika.. Jag menar, bara för att du till exempel gillar en lärare betyder ju det inte att du gillar alla lärare. Det är ju snarare om han går igång på mig.


   
SvaraCitera

gissningsvis är han smart nog att inte göra det, och du kommer bara göra dig till åtlöje när du raggar på honom, men kör du för all del.....


   
SvaraCitera