Aviseringar
Rensa alla

Ligga med en lärare?


Jag hade varit försiktig tänk på om de händer nåt kan han få sparken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag med men vågar inte =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänta tills du tar studenten... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suck.


   
SvaraCitera

Det finns en regel på att lärare inte får ha sex med elever.  Han kan bli anmäld och sparkar.

Jag tror inte du vill det 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellenstella:

Det finns en regel på att lärare inte får ha sex med elever.  Han kan bli anmäld och sparkar.

Jag tror inte du vill det 😉 

Men hur skulle dom få veta? Det är ju inte så att han kommer gå runt och berätta det precis, och inte jag heller. Det är ju privat liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det första man skall fråga sig är ju om han överhuvudtaget går igång på elever... Men ja, är han tillräckligt smart eller kan tänka med något annat än kuken kommer inget att ske så länge du är en elev hos den skolan han undervisar på..

Trivs han vill han säkerligen inte bli av med jobbet och dessutom få dåligt rykte o.s.v...    

min lärare (han lär ut TOK och matte) hade ett förhållande med en elev och han är typ 35-40 år gammal.... han gav mig en blomma och franskt godis i fredags... dessutom la han huvudet i min mattebok så att han ansikte var precis under min byst....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Ta chansen så länge du är ung Tumme upp

the_fat_one:
en lärare är också en vanlig människa. klart du kan.

haha så typiskt er Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig i livet lärare är diabetes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
aldrig i livet lärare är diabetes

Attans.. jag vill ju inte ha diabetes. Har hört att det smittar via sexuell kontakt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

arpateko:

Attans.. jag vill ju inte ha diabetes. Har hört att det smittar via sexuell kontakt...

jag har ett tips. du kan sluta äta sötsaker så kan dom inte fastna på dig. snickare är som snickers..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: .. dessutom la han huvudet i min mattebok så att han ansikte var precis under min byst....

Hur kände du kring detta då? Vart du upphetsad eller äcklad? 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

min lärare (han lär ut TOK och matte) hade ett förhållande med en elev och han är typ 35-40 år gammal.... han gav mig en blomma och franskt godis i fredags... dessutom la han huvudet i min mattebok så att han ansikte var precis under min byst....

Fick du diabetes???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur kände du kring detta då? Vart du upphetsad eller äcklad? 🙁 

tror du verkligen att jag skulle bli upphetsad? jag blev nog mest förvånad, satt liksom och räkna matte och helt plötsligt var hans face där.... MEN jag måste erkänna att jag är lite nyfiken på vad han vill, jag vill inte ha ett förhållande med hnm som den där andra eleven, fast nyfiken får man väl vara ändå? 

arpateko:

Fick du diabetes???

jag tror det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

tror du verkligen att jag skulle bli upphetsad? jag blev nog mest förvånad, satt liksom och räkna matte och helt plötsligt var hans face där.... MEN jag måste erkänna att jag är lite nyfiken på vad han vill, jag vill inte ha ett förhållande med hnm som den där andra eleven, fast nyfiken får man väl vara ändå? 

jag tror det...

Har hört att man kan tvätta bort det med klorin! 


   
SvaraCitera