Aviseringar
Rensa alla

Ligga med ett syskons partner/ex/kk/ragg


Ämnesstartare

Semla: Skulle du kunna ligga med/Har du legat med någon som ditt syskon haft sexuell närhet med?

Har haft? Ja. Men inte om det är något pågående (skulle exempelvis inte "dela" en kk med ett syskon). Nu har jag visserligen inga syskon, så jag kanske inte räknas? Är väl liksom lättare för mig att tänka såhär än för någon som har syskon... tror jag.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har haft? Ja. Men inte om det är något pågående (skulle exempelvis inte "dela" en kk med ett syskon). Nu har jag visserligen inga syskon, så jag kanske inte räknas? Är väl liksom lättare för mig att tänka såhär än för någon som har syskon... tror jag.

Hjärta

Menar du att du hade kunnat tänka dig det? För om du inte har några syskon kan du inte ha haft sex med någon som ditt syskon haft sexuell närhet med.


   
SvaraCitera

Semla: Uppskattat svar. Jag tror jag tänker liknande, men för tillfället skulle det inte kunna hända.

varför inte? inget har väl någon mening om man inte är kapabel att konkurrera ut sina egna syskon, om så skulle behövas.


   
SvaraCitera
Draug

Semla: Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röstar nej. Dels är min syster för ung för att ens veta vad sånt är. Och skulle inte vilja ha samma partner osv 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Menar du att du hade kunnat tänka dig det?

Så länge det är avslutat med syskonet så ja, menar jag att jag hade kunnat tänka mig det. Men jag menar också att det kanske är lättare för mig att tänka så just eftersom jag inte har några syskon.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Annat svar

har inga syskon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inga syskon har mig Cool

 


   
SvaraCitera
Kudhos

Har en storebror, så nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina syskon är typ 18~ år äldre än mig Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
ja. duh.

eller, inte för att något av dem har bra smak, men om de hade så skulle det inte hindra mig.

har du syskon?


   
SvaraCitera

Maks:

har du syskon?

ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

ja.

nice


   
SvaraCitera

Maks:

nice

öh.


   
SvaraCitera