Aviseringar
Rensa alla

Ligga med ett syskons partner/ex/kk/ragg


Ämnesstartare

player one:

öh.

yeah


   
SvaraCitera
Kudhos

haha, läste frågan helt fel (Rodnar) men nej ändå. Skulle inte doppa i samma gryta. Främst för ew och för att jag tycker inte hans partners var attraktiva. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Aldrig10


   
SvaraCitera

jag och min bror tänder ej på samma kön. fast även om vi gjorde skulle jag ej vilja ligga med ngn han legat med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Aldrig


   
SvaraCitera
reben

tkr d nån regel att nt ligga med polares tidigare så ne gäller isf syskon med


   
SvaraCitera
mynona

Semla: Ja

Personen ifråga är en egen människa och inte något slags förbrukningsföremål som har rester av syskonets könsvätskor. Förstår inte tanken om att det skulle vara tabu om det inte handlar om att inte såra syskonet, men några sårade känslor behöver inte uppkomma av att enbart ha sex om man döljer det för sitt syskon. Att ha ett förhållande med personen hade därför varit mer emotionellt känsligt, men trots det ändå lättare att försvara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Personen ifråga är en egen människa och inte något slags förbrukningsföremål som har rester av syskonets könsvätskor. Förstår inte tanken om att det skulle vara tabu om det inte handlar om att inte såra syskonet, men några sårade känslor behöver inte uppkomma av att enbart ha sex om man döljer det för sitt syskon. Att ha ett förhållande med personen hade därför varit mer emotionellt känsligt, men trots det ändå lättare att försvara. 

Upplyftande tankesätt, gillar det.


   
SvaraCitera

nej, min ena äldre syster är förlovad med en man jag aldrig någonsin skulle vilja ha nån sexuell relation med. Angående min andra syster vet jag inte ens om hon haft nån partner till att börja med, men känner att jag nog inte skulle vilja ligga nån hon legat med ändå, känns fel och lustigt. 

Mina andra 4 syskon är allihop under 10 år, så nej absolut inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag är inte bög


   
SvaraCitera
mynona

Semla:

Upplyftande tankesätt, gillar det.

Tack, jag tycker detsamma! Vore intressant att höra varför andra tycker att det vore känsligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med My i detta men jag känner ändå att det skulle vara lite knasigt.  Ser syskonpartners som syskon typ. Skulle vara svårt att inte föreställa sig hur de var med ens syskon.


   
SvaraCitera
mynona

isola: Skulle vara svårt att inte föreställa sig hur de var med ens syskon.

sådan fantasiRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

sådan fantasiRodnar

Inte nödvändigtvis sexuellt haha men ja, det också


   
SvaraCitera