Aviseringar
Rensa alla

ligger i min sägn hemma i dalarna


Lounge
Ämnesstartare

guuuuuuu så skönt

däremot har solen bestämt sig för att komma just IDAG typ enda på hela juli när jagv är skittrött och bakis och har halvt migrän typ hahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!

kanske brode lägga mig o steka ändå


   
Citera

sitter på min balkong hemma i dalarna


   
SvaraCitera

spöregnar här o har gjort sen typ 9 på morgoneeeen yeah. ligg o sov i balkongen lr nåt ist!


   
SvaraCitera

NAKEN?


   
SvaraCitera

finns inget värre än stekväder när man ba vill va hemma o dega


   
SvaraCitera

är glad att det regnat under mitt migränanfall
gick resan hem bra?


   
SvaraCitera

Ooo, dalarna... där vill jag också bo. Eller inte nödvändigtvis där, men ute på landet, långt ifrån all civilisation... eller inte långt, men några kilometer eller nån mil.

[love]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

eeeema:

sitter på min balkong hemma i dalarna

vart bor du?

honolulu:

ligg o sov i balkongen lr nåt ist!

tänkte ligga på gräsmattan men var o för soligt så sov bort hela dagen inomhus 😛

Roland:

NAKEN?

fett me fätt naken [wink]

Angelize:

finns inget värre än stekväder när man ba vill va hemma o dega

lr hur da

Zapetta:

gick resan hem bra?

jaa sov mest.. staplade ut till restaurangvagnen och köpte två mackor och sedan sov jag igen

Storchen84:

[love]

idag när jag klev av bussen utanför mitt område slogs jag av tystnaden här o d va typ skönt!!! samtidigt e d inskränkt o jobbigt


   
SvaraCitera

Lounge:

idag när jag klev av bussen utanför mitt område slogs jag av tystnaden

Åh, ge mig[love]

Lounge:

samtidigt e d inskränkt o jobbigt

Har sällan upplevt det du upplevt, men dom gånger jag varit med om nåt liknande har det varit så underbart. Har typ bara pustat ut o njutit[love]Byt bostad med mig ;D


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Storchen84:

Har sällan upplevt det du upplevt, men dom gånger jag varit med om nåt liknande har det varit så underbart. Har typ bara pustat ut o njutit[love]Byt bostad med mig ;D

vars borurå?? är mina pärons hus men kanske kan fixa på ngt sätt [wink]


   
SvaraCitera

Lounge:

jaa sov mest.. staplade ut till restaurangvagnen och köpte två mackor och sedan sov jag igen

näääjs 😀


   
SvaraCitera