Aviseringar
Rensa alla

Ligger i sängen i koma..


Ämnesstartare

Ligger i sängen i koma. Så jävla trött är jag.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Intressant [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tappar hår och fryser. Snart blir jag en skallig istapp. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ni vart Sandra kommer att befinna sig den 21a till den 25e?
I Cannes. Med en "snygging från igår" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Igår satt jag uppe i princip hela natten. Underhöll mig själv genom att kolla på Dexter och måla naglarna. Väldigt snyggt tycker jag [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sitter och är gravid. Jahapp var det intressant då? Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, håller med totalt ointressant. Att människor inte fattar, blir så jävla trött [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I kväll får jag verkligen släpa mig till Sture. Är så trött att jag inte vet vad jag heter, men vad spelar det för roll? Bara jag håller koll på namnet på min favoritdrink.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så jävla vidrig [mad] Men stackars dig då [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gårdagen var absolut den bästa kvällen hittills. Cafet, Magenta, White och sedan en grym lapdance av en strippa. Alla älskade henne. Hon är prio 1 på min möhippa och går under namnet "Isabella lap" på min mobil. Kom ihåg det tjejer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VA? Snälla, är du dum i huvudet? Va är grejen liksom [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I dag vill jag ha en pojkvän. En pojkvän som vet vilken film på topplistan jag känner för just i dag, köpa med sig något gott men som ändå inte gör mig fet, krama mig hela dagen utan att vara ett klängigt as, tycka om mig fast att jag har snor i hela hjärnan, inte vara rädd för att bli smittad, sträcka sig efter mitt glas med vatten och agera springpojke tills att jag mår bra igen.

Men det är tydligen för mycket begärt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired] Snälla kan inte du bara DÖ. Seriöst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskade kära vän. Hoppas Milano har varit fab, hemskt ledsen att vi missar varandra. Ses på onsdag!


   
SvaraCitera