Aviseringar
Rensa alla

Ligger med äldre


mens
 mens

Gylleneår:

Mitt eget fel ju det är jag som tillåter allt detta, dem är bara snälla och vill hjälpa mig ... 

nej det är de inte. de vill bara ligga och struntar i hur du mår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

nej det är de inte. de vill bara ligga och struntar i hur du mår.

Hur vet du det :s


   
SvaraCitera
mens
 mens

sedan är slampa ett fruktansvärt begrepp ingen borde använda 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Punda:

Hur vet du det :s

någon som är runt 30 och ligger med ngn som precis lämnat högstadiet bryr sig sällan om personen bakom utan vill bara tillfredsställa sina egna behov. det finns såklart folk i den åldern som har svårt att anknyta med folk i sin egen ålder och därför söker sig till yngre men generellt så lämnar personer runt 30, som bryr sig om andra, såhär pass unga människor ifred för att de sitter på en större maktposition.
sedan verkar detta ju vara engångsligg och där lär man ej känna varandra speciellt väl så flera av dem kanske inte vet hur gammal hon är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

någon som är runt 30 och ligger med ngn som precis lämnat högstadiet bryr sig sällan om personen bakom utan vill bara tillfredsställa sina egna behov. det finns såklart folk i den åldern som har svårt att anknyta med folk i sin egen ålder och därför söker sig till yngre men generellt så lämnar personer runt 30, som bryr sig om andra, såhär pass unga människor ifred för att de sitter på en större maktposition.
sedan verkar detta ju vara engångsligg och där lär man ej känna varandra speciellt väl så flera av dem kanske inte vet hur gammal hon är.

Känner folk mellan 20 och 30 som bryr sig om 16åringar.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Punda:

Känner folk mellan 20 och 30 som bryr sig om 16åringar.

ligger dessa 30-åringar med dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

ligger dessa 30-åringar med dem?

ja


   
SvaraCitera
mens
 mens

Punda:

ja

då gör de det nog inte


   
SvaraCitera

mens:

då gör de det nog inte

Du verkar ha en konstig syn på sex. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Grullet:

Du verkar ha en konstig syn på sex. 

snarare på äldre och yngre, isf.


   
SvaraCitera

mens:

snarare på äldre och yngre, isf.

Ja, det är din syn på det ja. Du verkar väldigt ung själv. Ålder bestäms inte av siffror. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Grullet:

Ja, det är din syn på det ja. Du verkar väldigt ung själv. Ålder bestäms inte av siffror. 

Det är väl samhällets syn på det, och med rätta. Visst kan man utvecklas i olika takt och vara på samma ställe som en äldre person intelligensmässigt men åldersglappet är för stort när en är 16 och en 30 just för att maktbalansen och var man är i livet är på så olika ställen.  Om vi nu snackar normfungerande personer.


   
SvaraCitera
sies
 sies

mens:

Det är väl samhällets syn på det, och med rätta. Visst kan man utvecklas i olika takt och vara på samma ställe som en äldre person intelligensmässigt men åldersglappet är för stort när en är 16 och en 30 just för att maktbalansen och var man är i livet är på så olika ställen.  Om vi nu snackar normfungerande personer.

Om du inte själv har haft en eller flera relation(ner) med en äldre person av de kön du söker bör du inte kommentera angående det.  

Människa som människa, man har känslor livet ut. Visst kan du ha rätt i att vissa av dessa äldre inte bryr sig, men kan lika så vara att den yngre inte bryr sig medan den äldre gör det. 

Man ska inte döma en människa utifrån sådan fakta. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gylleneår:
Sedan jag blev dumpad för några månader sen så har jag verkligen nervärderat mig själv genom att ligga runt en massa.  Jag är bara 16 och det känns jävligt fel, jag vet inte varför det blivit såhär. Jag säger till mig själv "denna helgen ska jag inte träffa någon" men ändå hamnar jag alltid i säng med någon. Det värsta av allt är att dom är runt 20-30 årsåldern  och det är en grymt stor åldersskillnad. Jag vet inte ens varför jag gör det, jag får sjukt ångest av detta. Men jag får inte stopp på det. Det har tom hänt att jag legat med min kompis storebror liksom och det tycker jag är ett helvete. Jag är en äcklig slampa :))  

Det är inte fel att ha sex i sig och absolut inte att ha sex med fler än genomsnittet eller att ha sex med lite äldre personer. Sex är något som finns till för njutningens skull.  Problemet är att du verkar må dåligt över det, det låter på dig som att det är ett sorts självskadebeteende.

Jag vill att du ska veta att det inte är fel på dig eller fel att du vill ha mycket sex. Det som är fel är att du verkar må dåligt. Sex ska man inte må dåligt av. Då är det något som är fel.

Kanske gör du detta för att du vill ha bekräftelse. Då ska du veta att du är vacker precis som den du är  och kan få så många killar som du faktiskt bryr dig om i framtiden. Du kommer att träffa någon som bryr sig om dig på riktigt och inte bara vill ha dig för att få dig till att ligga med. Men om du skulle tycka att det känns bra inombords att ligga med någon som du inte är intresserad av så ska du självklart göra det. Ta hand om dig!

Ps. Tänkte att det var typ 60-åringar först. Hu, då är jag väl en gamling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: normfungerande

Trodde du ville häva normerna Ledsen

mens: maktbalans

Gråter


   
SvaraCitera