Aviseringar
Rensa alla

Ligger risigt till, kört åt helvete med epa, 14 år!


Ämnesstartare

Hej, körde ganska nyss åt helvete rakt in i en stolpe med min a-traktor, och som vanligt så skulle en gubbjävel som lever på staten stanna och anmäla oss, aja skit som skit så for jag hem, vad kommer hända? Har snackat ihop mig med brorsan ( 16 år EU KORT ), kan han säga att det var han som körde?????


   
Citera

1337.


   
SvaraCitera

Det är av precis den anledningen som 14-åringar inte bör framföra något motorfordon, hoppas du lärt dig något av det


   
SvaraCitera

Ja jävlar vilken knipa. Blir nog fängelse på det där. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle inte en 14 åring kunna framföra något fordon? Inte mitt fucking fel utan en jävla kärring som typ pulla eller något när hon svängde ut -.-

Väldigt lätt att stanna på 5 meter när man kör 30KM/H -.-


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Varför skulle inte en 14 åring kunna framföra något fordon?

För att en 14åring förmodligen inte kan alla regler som gäller vid körning?

Higher_1337:

Väldigt lätt att stanna på 5 meter när man kör 30KM/H -.-

Låter inte som att det borde vara särskilt svårt men nu vet jag inte hur väglaget var och om din a-traktor har dåliga bromsar m.m.


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Varför skulle inte en 14 åring kunna framföra något fordon?

För att 14-åringar är alltför upptagna med att kladda med könet och tänka på döden för att vara uppmärksamma.


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Varför skulle inte en 14 åring kunna framföra något fordon?

Higher_1337:

körde ganska nyss åt helvete rakt in i en stolpe


   
SvaraCitera

Vad var det för gubbe lever på staten var det en snut eller var där fler vittnen till olyckan annars lär han ju inte kunna bevisa något


   
SvaraCitera

Image

R.I.P Eddie Meduza


   
SvaraCitera

ha-ha


   
SvaraCitera

Hur gick det för stolpen, klarade den sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Endast gubben och hans kärring, jadu. Väglaget var inte det bästa eftersom det har kommit upp till 4DM nysnö inatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Hur gick det för stolpen, klarade den sig?

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

Vart ju lite böjd, inget seriöst.


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Endast gubben och hans kärring, jadu. Väglaget var inte det bästa eftersom det har kommit upp till 4DM nysnö inatt.

Bara en sak förneka förneka förneka en olycka händer så lätt och svårt för dem att bevisa att det var du som körde och inte din bror


   
SvaraCitera