Aviseringar
Rensa alla

Liggrådstråden


Ämnesstartare

I den här tråden kan ni konsultera mig om ni behöver liggråd. Jag svarar på allt från hur ni ska få en brud i säng till hur stor kuk tjejer brukar föredra.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Lassemaja: hur stor kuk tjejer brukar föredra

Så du har varit både kille och tjej?
Underlättar nog en hel del om du ska kunna svara helt korrekt på alla frågor Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hei ja undrar hur man får cheyor å vilja ha en?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Så du har varit både kille och tjej?
Underlättar nog en hel del om du ska kunna svara helt korrekt på alla frågor Tumme upp

Nej, men jag har varit med en hel del tjejer. Över 100 st och alla har sagt samma sak. Det ÄR storleken som räknas.

Järn:
hei ja undrar hur man får cheyor å vilja ha en?

Tjena järn. Jo, allt hänger på det yttre. Du ska ha en tränad kropp. Tjejer gillar varken fetknoppar som lever på öl och pizza och har en väldigt utputande mage eller spinkisar som aldrig har lyft en vikt i hela sitt liv. Runt 80-100 kg i muskler är rimligt att väga och längden bör vara över 180 cm. Synliga magrutor och en nice bringa är ett måste. Sedan ska du ha bil och körkort. Tjejer gillar att bli upphämtade utanför sitt hem och kunna bli skjutsade till frissan, till gallerian för att shoppa eller vart de nu än ska uträtta sina ärende. Bilmärke är inte jätteviktigt, dock får du fler brudar om du har en chevrolet eller porsche än en avlagd volvo som du ärvt av farsan. Detta handlar om status, att få tjejerna impade. Snygga kläder är också viktigt. Tjejer vill inte ha en slashas som ser ut att ha köpt sina kläder i Rädda Barnens second hand-butik. Handla på Dressman så att du ser lite proper ut. Förslag på klädmärke: Gucci. Sedan ska du naturligtvis ha ett jobb. Jobb inbringar cash och cash gör att du kan skämma bort tjejen. Tjejer förutsätter nämligen att du kommer att bjuda henne på bio, middag och dylikt och då kan du inte vara fattig som en kyrkråtta. Ju mer välbetalt jobb desto bättre, så om du för tillfället jobbar på ICA och blir erbjuden ett bättre jobb som säljare så ska du naturligtvis ta det. Du ska även ha egen lägenhet. Finns inget mer patetiskt än en kille som fortfarande bor hemma hos mamma. Klart du ska ta hem bruden till föräldrahemmet och presentera henne när ni blir ihop, men du ska ha ett eget place som du ska vara beredd att låta tjejen flytta in i. Din frisyr är också viktig. Man kan tro att tjejer bryr sig mest om frisyr för egen del, men det är minst lika viktigt för killar. Kamma dig varje morgon så att du inte ser ut som en annan lodis som inte kammat sig på 10 år. Du bör även vara noga med din hygien. Duscha och tvätta håret varje dag så att du alltid är nyfräsch och luktar blommor. Detta gillar tjejer. Sedan ska du vara romantisk. Du ska skriva gulliga dikter till henne då och då med söta rimm och köpa blommor och choklad till henne regelbundet. Kom ihåg att blommorna måste vara rosor. Tjejer ÄLSKAR rosor, speciellt röda. Sen måste du naturligtvis ha en stor kuk också. Utan stor kuk kan ni inte knulla för då känner tjejen det som att hon knullar med en liten pojke. Som stor räknas MINST 18 cm.

Uppfyller du allt detta så lovar jag att det inte finns en tjej i världen som kommer att motstå dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lassemaja: Handla på Dressman så att du ser lite proper ut. F

Dressman r för classy, bara en massa dyra märkeskläder :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Dressman r för classy, bara en massa dyra märkeskläder :/

Men det är detta som tjejer gillar. Har du inte råd med Dressman får du skaffa dig ett jobb så att du får råd. H&Ms kläder funkar för brudar, men inte om du vill bli en brudmagnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lassemaja:

Men det är detta som tjejer gillar. Har du inte råd med Dressman får du skaffa dig ett jobb så att du får råd. H&Ms kläder funkar för brudar, men inte om du vill bli en brudmagnet.

ok, ja får helt enkelt spara å sedan köpa en fet garderob på dressman så ja får brudar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

ok, ja får helt enkelt spara å sedan köpa en fet garderob på dressman så ja får brudar 🙁

Det får du göra. Glöm dock inte att du måste uppfylla de övriga kraven också.

Jag önskar dig lycka till 🙂


   
SvaraCitera
penja

Grattis, bra tråd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol Galen


   
SvaraCitera

Lassemaja:Över 100 st och alla har sagt samma sak. Det ÄR storleken som räknas.

Det räknas inte om det är i fantasin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När kommer jag få ligga nästa gång?


   
SvaraCitera

hur ska jag göra för att få tjejer som ser ut som courtney love att vilja ligga med mig


   
SvaraCitera

hur ska ja jöra för o ligga me snuben på din avatar
han ser unjefär lika dolig ut som ja på att se sexi ut


   
SvaraCitera

Lassemaja: Tjejer ÄLSKAR rosor

säg inte ljug till snubben


   
SvaraCitera