Aviseringar
Rensa alla

Lightning Bolt


Ämnesstartare

Dagens musiktips! Kanske inte är för alla, men tycker du om musik som känns som den soniska formen av serietidningar om superhjältar och aliens blandat med vad som skulle vara typ modern stammusik (kraftiga trumrytmer, etc) har du hittat rätt.

Håll till godo.

Förhoppningsvis är det ny musik som faller det någon UM:are i smaken!

Lightning Bolt är för mig en personlig favorit ifrån högstadiet. Riktigt great att de nyligen släppte en ny skiva och så där.


   
Citera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker den passar i musik! [mad]


   
SvaraCitera

inte bara min norska hiphop som får dissen![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

inte bara min norska hiphop som får dissen![cool]

Faan då, skrev ju en jättepretto beskrivning av musiken till och med! [sad]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Faan då, skrev ju en jättepretto beskrivning av musiken till och med!

var nog bara för att du hade med massor av länkar till youtubevideor[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Tycker den passar i musik! [mad]

Har som praxis att flytta alla sådana här typer av trådar utan diskussionsvärde:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Har som praxis att flytta alla sådana här typer av trådar utan diskussionsvärde:)

Äsch finns ju massvis av diskussionsunderlag här! Typ: Gillar du liknande band, gillar du det här bandet, vad gillar du med de,t vad ogillar du, du kanske ogillar det med finner det spännande? Osv! *hytter med näven*

Blivande_japan:

var nog bara för att du hade med massor av länkar till youtubevideor[crazy]

Kändes ju dåligt att bara slänga ut ett tips utan något konkret att backa upp det med!


   
SvaraCitera

Tips: Gör länkar till de olika youtubeklippen istället för att skriva in URL:erna. Det gör att det inte tar fem minuter att ladda sidan <,<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Tips: Gör länkar till de olika youtubeklippen istället för att skriva in URL:erna. Det gör att det inte tar fem minuter att ladda sidan <,<

Kan nog inte ändra mitt inlägg längre. [sad]


   
SvaraCitera