Aviseringar
Rensa alla

Lika bra att jag talar ut


Ämnesstartare

Vill inte dö men jag kan inte dölja mitt dåliga självförtroende, helvete. Jag kan bara inte tro på mig själv, aldrig haft en flickvän och kan inte ens få till sex vilket många tycker är skitlätt. Tror att jag är socialt handikappad. Ledsen

Hoppas detta går över snart, är nog bara en tidsfråga innan jag får flytta från Stockholm.


   
Citera
Ämnesstartare

JensAndreas: Vill inte dö men jag kan inte dölja mitt dåliga självförtroende, helvete. Jag kan bara inte tro på mig själv, aldrig haft en flickvän och kan inte ens få till sex vilket många tycker är skitlätt. Tror att jag är socialt handikappad. Ledsen

Samma här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:/ Kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Världen är svår och dryg ibland eller ofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas: Tror att jag är socialt handikappad

Gäller det alla människor, eller bara tjejer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: Världen är svår och dryg ibland eller ofta

Alltid! Men ibland märker man det inte när det går bra för en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Gäller det alla människor, eller bara tjejer?

Faktiskt nästan bara tjejer. Fattar inte vad jag gör för fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas:

Faktiskt nästan bara tjejer. Fattar inte vad jag gör för fel.

du vill nåt, det är fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas: Faktiskt nästan bara tjejer. Fattar inte vad jag gör för fel.

Vi kan börja med några frågor. Hur ser du på tjejer? Känner du samhörighet eller är de som en annan ras för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Vi kan börja med några frågor. Hur ser du på tjejer? Känner du samhörighet eller är de som en annan ras för dig?

Tycker de är galet svårbegripliga, annan ras är fel ordval dock, dock känns de som att de ser mig som en jävla utomjording. Kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

du vill nåt, det är fel

Hur kommer det sig då att typ alla andra killar som vill nuppa får det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas:

Hur kommer det sig då att typ alla andra killar som vill nuppa får det?

bra fråga, ska fundera lite


   
SvaraCitera

JensAndreas:

Tycker de är galet svårbegripliga, annan ras är fel ordval dock, dock känns de som att de ser mig som en jävla utomjording. Kul.

Det är synd att du har dåligt självförtroende, tjejer brukar vilja ha starka killar som inte har dåligt självförtroende osv. Tycker det är lite konstigt med tanke på att de flesta tjejer någon gång under tonåren deppar ihop pågrund av dåligt självförtroende.
Du har nog bara träffat fel tjejer, det kommer. Deppa inte ihop för en solig dag så kommer det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer ingenstans med att klaga. Fortsätt kämpa, en dag knäcker du koden och inser att det inte var så svårt.

Om du sen är kräsen...well det är jag med isåfall men sluta med det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Du kommer ingenstans med att klaga. Fortsätt kämpa, en dag knäcker du koden och inser att det inte var så svårt.

Om du sen är kräsen...well det är jag med isåfall men sluta med det!

Jo jo, nån dag ska det väl gå. Men det känns som att det enda som kan förbättra min situation är om jag får flytta.

Och jag var tvungen att skriva av mig, inte bra att gå och samla på sig en massa skit.


   
SvaraCitera