Aviseringar
Rensa alla

Lika bra att jag talar ut


Ämnesstartare

JensAndreas:

Jo jo, nån dag ska det väl gå. Men det känns som att det enda som kan förbättra min situation är om jag får flytta.

Och jag var tvungen att skriva av mig, inte bra att gå och samla på sig en massa skit.

Det är bra. Ja om du känner att det är rätt sak att göra ska du definitivt göra det! Stockholm är bra drygt så klandrar dig inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Det är bra. Ja om du känner att det är rätt sak att göra ska du definitivt göra det! Stockholm är bra drygt så klandrar dig inte...

Ja, hoppas kunna flytta till goa Göteborg en vacker dag. Fast jag har hört att det är skillnad på att vara dryg och att låta dryg. Av en kille på Flashback förvisso.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iatebaronxoxo:

Det är synd att du har dåligt självförtroende, tjejer brukar vilja ha starka killar som inte har dåligt självförtroende osv. Tycker det är lite konstigt med tanke på att de flesta tjejer någon gång under tonåren deppar ihop pågrund av dåligt självförtroende.
Du har nog bara träffat fel tjejer, det kommer. Deppa inte ihop för en solig dag så kommer det!

Ni är väl mästare på att se om man bara spelar glad eller om man är det på riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas:

Ja, hoppas kunna flytta till goa Göteborg en vacker dag. Fast jag har hört att det är skillnad på att vara dryg och att låta dryg. Av en kille på Flashback förvisso.

Flashbackarn har rätt. Brukar själv bli missuppfattad så. Har även missuppfattat folk på detta vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Flashbackarn har rätt. Brukar själv bli missuppfattad så. Har även missuppfattat folk på detta vis.

Så du är inte alls dryg då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas:

Så du är inte alls dryg då?

Jo ibland. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppsan, dum fråga från min sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur är det egentligen skillnad på att vara dryg och att bara låta dryg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas: Tycker de är galet svårbegripliga, annan ras är fel ordval dock, dock känns de som att de ser mig som en jävla utomjording. Kul.

Har du nått exempel på vad som gör de svårbegripliga? Försöker först förstå dig så att jag sen kan försöka hjälpa dig.


   
SvaraCitera
time
 time

Som en individuell representant för mitt kön skulle jag hemskt gärna vilja be dig att ej inkludera mig samt flera miljoner andra i gruppen "tjejer vill ha starka killar". Alla tjejer är inte likadana. Säg gärna att du vill ha en stark kille, men bygg inte vidare på utdaterade könsstereotyper bara för att du följer dem.

iatebaronxoxo:

Det är synd att du har dåligt självförtroende, tjejer brukar vilja ha starka killar som inte har dåligt självförtroende osv. Tycker det är lite konstigt med tanke på att de flesta tjejer någon gång under tonåren deppar ihop pågrund av dåligt självförtroende.
Du har nog bara träffat fel tjejer, det kommer. Deppa inte ihop för en solig dag så kommer det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Har du nått exempel på vad som gör de svårbegripliga? Försöker först förstå dig så att jag sen kan försöka hjälpa dig.

Jag får verkligen aldrig nuppa men det känns som att de flesta andra killar som vill får, det är väl det främsta exemplet antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas: Jag får verkligen aldrig nuppa men det känns som att de flesta andra killar som vill får, det är väl det främsta exemplet antar jag.

Men jag menade i samtal med tjejer. Du måste börja någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, brukar inte prata med tjejer så ofta iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

din taskiga kvinnosyn och din attityd lär knappast göra det lättare för dig. 

vad är den gemensamma faktorn till det som händer dig? Du

nu har du något att tänka på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig sagt något om att jag ser er som sexobjekt för det gör jag verkligen inte, däremot kan man ju undra varför jag inte får till det när så många andra killar får.


   
SvaraCitera