Aviseringar
Rensa alla

Lika sexlust i förhållandet. Hur viktigt?


majan:

elpedroo: Är det du lr han som vill ha sex 1gång i veckan?

majan:

han

Du kan ju inte tvinga någon till att ha sex, men för att dra ett streck över alla män i världen. Vill en kille inte ha sex mer än en gång i veckan då finns det nog en bakomliggande orsak som inte har med sexlusten att göra.
Jag kan ha fel men vem vet, han kanske tycker du är för snygg och han för ful, att han inte räcker till, barndomsproblem, osäkerhet. Inte vet jag men vill en kille bara ha sex en gång i veckan när hans tjej vill ha mer, då är det något som är fel [wink]


   
SvaraCitera

Templar:

han kanske tycker du är för snygg och han för ful

Shit, den känslan är så hemsk. Så kände jag när jag såg min flickvän för första gången.

"Shit, hon är ju för fan skitsnygg! Hur fan ska jag kunna visa upp mig och mitt miserabla liv för en så underbar människa?! Hon kommer ju att ångra direkt att hon hälsade på mig, hon kan ju få vilken kille som helst så varför skulle hon ens vilja vara i närheten av mig?!"

Jag har dock vant mig nu vid att ha en skitsnygg flickvän trots att jag är ful. Det stör mig inte så mycket längre 🙂


   
SvaraCitera

Jag tror som Uppenbar, att det är viktigt att det är hyfsat lika! Annars kan den ena få för sig att partnern inte tänder på honom/henne o.s.v. medan den som vill mindre känner sig tråkig [sad]
Jag tror iofs att det kan räcka med mer gos o hångel ibland, istället för mer sex, för att den som vill oftare ska bli lite mer nöjd!


   
SvaraCitera

Jag tycker som några av de ovanstående, dvs att det är ganska viktigt att man har ganska lika lust, 2-3 gånger i veckan skulle kännas för lite för mig, om min tjej bara ville 1 gång i veckan så skulle det ju vara ett problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Åh, du är en romantiker utan dess like.

Tjejerna gillar det, dom kan ju göra vad dom vill med mej[blush]


   
SvaraCitera

Det spelar ingen roll alls.


   
SvaraCitera

Det är nog ganska viktigt, ingen vill väl bli nekad till sex gång på gång. Det sänker självskänslan och då blir även sexlivet lidande. Men visst, att bli nekad lite då och då är ju bara skönt, för då vet man att personen verkligen vill när den säger det.


   
SvaraCitera

om det handlar om si eller så många gånger i veckan så skulle jag inte tycka det var ett problem att dö för. däremot om man börjar bli utan i veckor...


   
SvaraCitera

Får tjejen helt plötsligt för sig att bara vilja ha sex en gång i veckan så har vi problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera