Aviseringar
Rensa alla

Likes på facebook


Ämnesstartare

är det viktig för er? typ på profilbilder och sånt? 

personligen vill jag inte bry mig, men svårt att undgå att se vänner som får typ 150 likes på sin nya profilbild när jag själv har kanske 20 (även med samma antal vänner) 

och a.... hur känner ni? vad tkr ni om detta? 


   
Citera
Ämnesstartare

Inte skrivit något mer på Facebook under två år än typ "Tack för gratulationerna" samt "Körkort, gött!" eller så...haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så bryr mig inte ett jota med andra ord!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir jätteglad över likes. Och ju fler likes, desto bättre inlägg vet man att man gjort. Att däremot inte få några likes, känns lite pinsamt och då ryker det inlägget illa kvickt Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har faktiskt ingen profilbild på min facebook Rodnar Men jag kunde inte bry mig mindre om hur många likes jag får... 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä palla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag bryr mig inte alls egentligen, jag känner dock till att andra bryr sig så tyvärr känns det viktigt att ha en del likes på sin profilbild iaf... pga rent konkreta själ alltså, att mer personer kommer få ett "positivt" första intryck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bryr mig inte om likes ,jag gillar inte 'bara för att' 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
Jag blir jätteglad över likes. Och ju fler likes, desto bättre inlägg vet man att man gjort. Att däremot inte få några likes, känns lite pinsamt och då ryker det inlägget illa kvickt Mycket glad

haha gör samma sak! trodde de bara va jag Rodnar går ibland igenom min timeline bara för att ta bort inlägg som alla har ignorerat bara för att inte framstå som forever alone XD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

haha gör samma sak! trodde de bara va jag Rodnar går ibland igenom min timeline bara för att ta bort inlägg som alla har ignorerat bara för att inte framstå som forever alone XD 

Det är nästan lite som en status-grej. Många likes och man kan känna sig lite viktig för en stund RodnarBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Har faktiskt ingen profilbild på min facebook Rodnar Men jag kunde inte bry mig mindre om hur många likes jag får... 🙂 

önskar jag var mer sån 🙂 

whaddup bird:
jag bryr mig inte alls egentligen, jag känner dock till att andra bryr sig så tyvärr känns det viktigt att ha en del likes på sin profilbild iaf... pga rent konkreta själ alltså, att mer personer kommer få ett "positivt" första intryck

a precis, det är ju lite så faktiskt, många likes på en profilbild ger ju ett annat intryck än få på många. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Det är nästan lite som en status-grej. Många likes och man kan känna sig lite viktig för en stund RodnarBlink

japp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får typ aldrig likes

isf ere kukoxo som ger mig sympati-likes typ Rodnar

fast ja länkar ba musik ändå.. he he 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope. Har inget som kan likeas iaf. Förutom omslagsbild som av nån trött anledning måste vara offentlig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:
Nope. Har inget som kan likeas iaf. Förutom omslagsbild som av nån trött anledning måste vara offentlig. 

kanske ska göra så att ingen kan gilla nåt, då är ju problemet med att jämföra sig med andra löst Galen


   
SvaraCitera