Aviseringar
Rensa alla

Likes sjunker bara hela tiden!


Ämnesstartare

Heey igen alla um:are 😀 Jag skapade en sida i FB för ungefär 2 år sedan och antalet likes sjunker bara hela tiden? Just nu ligger den på 17 505 och för ett år sedan var jag på 18 000.. (Den sjunker med 5-10 personer varje dag just nu) Jag vet inte vad som händer men jag vill bara veta om ni har några tips på hur man får sin sida att växa? Jag brukar inte skriva så många statusar heller så kan det vara därför? 😀 P.S: För er som undrar heter sidan ''Vi som hatar att svara på frågan, när vi inte ens har räckt upp handen''. Tack i förhand förresten 😀


   
Citera

prova att posta roliga bilder eller skämt eller nåt


   
SvaraCitera

Folk tycker väl inte att sidan är relevant längre. Särskilt om du inte postar relevant eller underhållande material. Vilket förmodligen lär vara svårt när sidans ämne är något så snävt och specifikt.

Har aldrig fattat grejen med dylikt skapande av fb-pages.


   
SvaraCitera

Har tvärtom med en Facebooksida jag administrerar dvs gillningarna ökar aldrig. Nåväl det är ju inte mig tråden handlar om.

Försök posta roliga, intressanta och dagsaktuella saker som är relevanta med sidans huvudinnehåll.


   
SvaraCitera

Fattar inte vad du ska ha en sån sida för, tycker du ska ta bort den istället.


   
SvaraCitera
penja

Tror den passerat sitt bäst före-datum.


   
SvaraCitera
Paseo

hihi

mmm tror du får leva med det
att folk ens orkar sluta gilla
vet inte vilket som e dummmmmast


   
SvaraCitera

BurrePurre:

prova att posta roliga bilder eller skämt eller nåt

Brukar ta bort min "like" när jag ser sådant.


   
SvaraCitera

Schism:

Brukar ta bort min "like" när jag ser sådant.

Framför allt om man måste gå in på en sida med massa reklam på för att se bilden. Känns dock ok med sidor som lägger upp bilder i sitt galleri, så länge de är någorlunda originella.


   
SvaraCitera

Fast man gillar ju sidor på Facebook för att andra skall kunna se vad man har för smak, inte för att skriva aktivt på deras uppdateringar eller ta del av nyheter/meningslösa skämt..

Så är det iaf för mig.. [crazy]


   
SvaraCitera

SuperFly77:

r jag på 18 000..

Ojojoj, storhetsvansinnet.


   
SvaraCitera