Aviseringar
Rensa alla

Lillebror slår mig


Ämnesstartare

Vad ska man göra om ens lillebror brottar ner en på golvet/sparkar slår en/eller tafsar/eller brottar ner mig & håller fast tar såna där grepp så man inte kan ta sig ur ... det är så jobbigt


   
Citera
Ämnesetiketter

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skvallrar till mamma o sparkar honom mellan bena [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knäpp honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

skvallrar till mamma o sparkar honom mellan bena [cute]

-.- mina päron lyssnar inte, tycker att man ska lösa det själva eller att jag pallar det för jag är typ äldre än brosan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp startgas. Häll lite vatten i valfri behållare (förslagsvis av glas), spraya gasen ner i vattnet. När du är klar kommer det vara en hinna ovanpå vattnet, det är eter. Separera etern från vattnet med en pipett. Häll etern på en trasa, smyg upp bakom din bror och håll trasan över mun/näsa tills han blir medvetslös.

Silvertejpa/bind honom och sedan http://en.wikipedia.org/wiki/Waterboarding tills han går med på att sluta trakassera dig.

OBS, eter är jävligt lättantändligt och har en förmåga att börja brinna/explodera vid temperaturer nånstans runt 40-50 grader, så ingen rökning eller starka värmekällor i närheten av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Köp startgas. Häll lite vatten i valfri behållare (förslagsvis av glas), spraya gasen ner i

haha värsta planen o grejjer xD


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

haha värsta planen o grejjer xD

Mjältbrand funkar också, men det kräver en död höna och lite mera säkerhet medans man odlar bakterierna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

jag pallar det för jag är typ äldre än brosan

Knarko:

sparkar honom mellan bena

jag brukar smälla till mina bröde ri magen när jag inte orkar bråka, fast då blir de bara ännu surare [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

...

Du ville att jag skulle pma dig, men du har blockerat pm.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Hur gammal är du? [confused]

Vuxen om några år. Men det är svårt att försvara sig. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lifegoeson:

Du ville att jag skulle pma dig, men du har blockerat pm.[zzz]

[blush] Är det därför jag inte fått PM på ett tag?! [chocked] Tack jag måste genast åtgärda detta! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

http://www.bodyguard.nu/products/sjalvforsvarsspray-farg-stank.htm

Ohhh najs. [bigsmile] Häääääääämd!!! mohahahhahahhaha

Viljans Triumf:

Häll etern på en trasa, smyg upp bakom din bror och håll trasan över mun/näsa tills han blir medvetslös.

[blush][y]

Viljans Triumf:

Silvertejpa/bind honom och sedan http://en.wikipedia.org/wiki/Waterboarding tills han går med på att sluta trakassera dig.

[chocked]

Viljans Triumf:

OBS, eter är jävligt lättantändligt och har en förmåga att börja brinna/explodera vid temperaturer nånstans runt 40-50 grader, så ingen rökning eller starka värmekällor i närheten av det

Bra tips [rolleyes] Dold text: Men tänk om jag vill att han ska explodera? XD


   
SvaraCitera