Aviseringar
Rensa alla

Lillebror


frågan är väl vem du är intresserad utav


   
SvaraCitera

Fredde91:

Jag är själv öppet bisexuell vilket hennes bror vet om

Fredde91:

Alex som han heter är en ganska snygg kille

Fredde91:

Alex frågade om jag ville knulla honom

Fredde91:

Sen dess har Alex skickat mess och frågat om jag vill ses igen

Fredde91:

Alex är visserligen en jävligt schysst kille och han är lika lång som jag

Vad är problemet, du tycker han är schysst och snygg och har söt rumpa, han gillar dig och din kuk i sin söta rumpa och vill ses igen. Ok 15 år är kanske lite ungt för att kännas optimalt, men det finns inga som helst garantier att en annan person som är äldre skulle vara bättre på något sätt. Vettighet är snarare en fråga om personlighet än ålder, och en snygg vettig 15 åring är fortfarande snygg och vettig.

Det låter ju inte som att du har något romantiskt intresse av tjejen så det är väl inget att hänga upp sig på.

Jag tycker du skall snacka med Alex och fråga vad han vill. Du är ju öppen med din läggning så du kanske kan hjälpa honom med att komma till rätta med sin. Om du dessutom är singel och Alex är snygg, schysst och villig så kan du ju ha honom som sommar KK och samtidigt lära känna honom bättre, han kanske är din drömkille trots allt och då spelar det ju fan ingen roll att han är lite yngre, SÅ stor åldersskillad är det trots allt inte.

Du är ju idiot om du dissar honom enbart för att han är lite yngre iaf!

Fredde91:

Och hur förklarar man för en tjejkompis som verkar ha känslor för en att man just knullat hennes lillebror?

Jag är inte avundsjuk på den situationen men berätta gärna hur det gick haha, en förmildrande omständighet är väl att hon åtminstonde inte blev utkonkurerad av en annan tjej [crazy]

Fredde91:

Och är det ok att knulla sina kompisars småsyskon?

Ser inte varför detta skulle vara ett problem, jag skulle inte ha några problem med att min syrra blev ihop med en kille som jag betraktade som en kompis, tvärt om ganska skönt att veta att grabben är vettig.

P.S
Fredrik+Alexander=Sant [love] (<- ser mysigt ut [cute])


   
SvaraCitera

sötnos:

Trodde gränsen var 16 nu?

Om du menar att killar är byxmyndiga vid 16, så nej, har varit 15 för båda ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

frågan är väl vem du är intresserad utav

Jag har noll sexuellt intresse av tjejen iaf, vi har varit kompisar sen mellanstadiet och det mest sexuella som hänt eller kommer hända mellan oss är att hon skickade en lapp och frågade chans på mig i 5an och jag kryssade i "nej" rutan [surprised]

Denniz92:

Vad är problemet, du tycker han är schysst och snygg och har söt rumpa, han gillar dig och din kuk i sin söta rumpa och vill ses igen.

Klart när du lägger fram det sådär.. Detta är kanske lite sexistiskt men jag tycker 15åriga killar känns klart mindre oskuldsfulla än 15åriga tjejer, Alex är liksom ganska lång och har fin kropp för han sportar mycket och har lika stor kuk som jag, så det är svårt att se honom son en liten pojke [crazy]

Denniz92:

Vettighet är snarare en fråga om personlighet än ålder, och en snygg vettig 15 åring är fortfarande snygg och vettig.

Denniz92:

Om du dessutom är singel och Alex är snygg, schysst och villig så kan du ju ha honom som sommar KK och samtidigt lära känna honom bättre, han kanske är din drömkille trots allt och då spelar det ju fan ingen roll att han är lite yngre,

Mm, skall träffa honom senare idag och fika, får se vad som händer. Men klart du har rätt, och folk som inte vet att han bara är 15 kommer nog inte tänka på det alls eftersom vi är lika stora och ser tyg lika gamla ut.

McLuver:

Hahahahahha snälla filma när du berättar det

Denniz92:

Jag är inte avundsjuk på den situationen men berätta gärna hur det gick haha, en förmildrande omständighet är väl att hon åtminstonde inte blev utkonkurerad av en annan tjej

[cry]

Undrar vad som är värst för en tjej, att lillebror snor ens ragg eller att en annan tjej gör det [tard]


   
SvaraCitera

Famine:

Alkoholpåverkan är ingen ursäkt.


   
SvaraCitera

Fredde91:

Jag har noll sexuellt intresse av tjejen iaf, vi har varit kompisar sen mellanstadiet och det mest sexuella som hänt eller kommer hända mellan oss är att hon skickade en lapp och frågade chans på mig i 5an och jag kryssade i "nej" rutan [surprised]

XD
men dåså, visa att du inte är intresserad av henne och prata med snubben istället. vad ska hon göra lixom? lös det med killen du faktiskt är intresserad utav (dock inte så kul om du bara utnyttjar honom sexuellt och han tror att det är mer än så). var tydlig. lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver ju inte direkt säga att ni knullat? Du behöver kanske inte ens nämna honom, utan bara säga att du inte är intresserad av henne på det sättet om hon tar upp det med dig.

Gör det som känns bäst för dig.


   
SvaraCitera

Fredde91:

Mm, skall träffa honom senare idag och fika, får se vad som händer.

Hur gick det då?


   
SvaraCitera

trekant!


   
SvaraCitera

Stringburka:

trekant!

Hahahaha [bigsmile]


   
SvaraCitera

Kör med raka rör, du kommer kanske inte vara jättebra kompis med tjejen ett tag framöver men det är ju som det är, du kan inte ta tillbaks det som hände.


   
SvaraCitera

Bra, nu kanske du lär dig att tänka igenom dina handlingar innan även på fyllan.

Fredde91:

hur förklarar man för en tjejkompis som verkar ha känslor för en att man just knullat hennes lillebror?

Well, vad vill du i det hela? Är du intresserad av någon av dem? Det är väl det mest relevanta. Säg inget till henne om du inte måste, det skadar mer än det hjälper, skulle jag säga.


   
SvaraCitera