Aviseringar
Rensa alla

Lilltån.


Ämnesstartare

Jag tror att min lilltå är bruten eller något annat liknande. Igår så smällde jag tån i en bänk skithårt och nu har jag ont i den när jag går, den rör vid saker eller jag spänner den. Den är inte svullen eller blå.

Det känns nästan lite som när saker hoppar ur led eller är låsta och man rycker tillbaka de.

Jag kommer inte gå till en läkare då dom andå inte kan göra något åt brutna tår osv.

Eftersom jag inte är retarded eller något annat så förstår jag vad folk menar även fast dom bara skrivit det en gång. Jag vet även att ni inte är några läkare som kan ställa diagnos osv.

Men vad kan vara fel och vad ska jag göra åt det?

ÄNDRAT 2010-03-20 19:01

ÄNDRAT 2010-03-20 19:02
MODERATOR: Tråden skulle vara placerad i kroppen och sjukdomar men blev tydligen inte det. Eftersom jag har gått lite ot så kan det lika gärnavara en klottertråd.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

inte bruten i alla fall skulle jag tro [crazy] har brutit tån 2 gånger, då blev den helt svart och jag kunde inte gå XD

men som sagt, läkarna gör inget, så det är bara att härda och vänta på att det blir bättre ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och ah, svullen ska vi inte snacka om. Dubbel size och svart, det såg lustigt ut ..


   
SvaraCitera

Bara öm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aj jävla fitt-tå det gör så ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta 10ml Xylocain i tån vart annan timme så blir det bättre. fast det är ju iof recept på sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ta 10ml Xylocain i tån vart annan timme så blir det bättre. fast det är ju iof recept på sånt

där vare kört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

där vare kört

ja. fast du skulle slippa känna tån iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rekommenderar en injektion av kärlek. Men jag varnar dig, jag har en stor spruta. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja. fast du skulle slippa känna tån iaf

men jag har ju inte domdåär jävla recpeten

Dekadent:

Rekommenderar en injektion av kärlek. Men jag varnar dig, jag har en stor spruta.

Come and fuck me.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Come and fuck me.

The cure for everything. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

The cure for everything.

mhm säkert obs ej ironi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förmodligen så är det bara att vänta tills det går över. Ät värktabletter om du har väldigt ont och försök att ligga/sitta med foten ganska högt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

mhm säkert obs ej ironi

Men du lär ju kunna haffa någon, du är ju rätt snygg. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Förmodligen så är det bara att vänta tills det går över. Ät värktabletter om du har väldigt ont och försök att ligga/sitta med foten ganska högt.

vill kunna gå, har träning på måndag, typ så är det

Dekadent:

Men du lär ju kunna haffa någon, du är ju rätt snygg.

Hahahhahaa, nej.


   
SvaraCitera