Aviseringar
Rensa alla

litar ni på era vänner


Ämnesstartare

lemons or fruit:

"bara" fööruutom att de ej har valt sin osunda idioti o sådär...

lika lite har jag valt att vilja bibehålla/uppnå självrespekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge exempel på offra eget välmående

lemons or fruit:

ja
du överskattar andra så enormt att det inte ens är kul om du tror det. Icke!

tror jag...
: D härligt "mantra" + sant

"bara" fööruutom att de ej har valt sin osunda idioti o sådär...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: lika lite har jag valt att vilja bibehålla/uppnå självrespekt

mm u gotta git u hands dirty in this life... *english*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror ni era vänner litar på er?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen: ge exempel på offra eget välmående

du har fett kul på en fest men din kompis mår plötsligt skit osv och behöver hjälp med någon som innebär att du ej kan fortsätta haffa den hetaste tjejen på stället osv 

exempelvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: du har fett kul på en fest men din kompis mår plötsligt skit osv och behöver hjälp med någon som innebär att du ej kan fortsätta haffa den hetaste tjejen på stället osv

=/ 

såna är väl ej ovanliga, de behöver ju inte ens vara särskilt bra vänner? har alltid kännt mig "ensam" men ändå haft ett par som skulle hjälpa mig i såna lägen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen: tror ni era vänner litar på er?

nja, vet inte. tänker mig att jag inte gett någon någon anledning att inte göra det på "djupet" för jag är fan true.. men sen så är jag ju handikapp och cp så de litar nog inte på mig gällande typ vardagliga saker (men har blivit bättre på att fullfölja sådana åtagande som inte påverkas av mina principer , är nog pga att jag inte är lika kaotisk känslomässigt numera)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller typ gå emellan i en fight och riskera att själv få stryk? det krävs väl typ bara att man känner dem någorlunda... (hoppas jag)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen: =/ 

såna är väl ej ovanliga, de behöver ju inte ens vara särskilt bra vänner? har alltid kännt mig "ensam" men ändå haft ett par som skulle hjälpa mig i såna lägen?

ja det var ett exempel, men tänk dig att vi lägger samma uppoffring över en tid när man inte är full och har kul, mer än en dag... en vecka.. en månad.. osv.. saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

ja det var ett exempel, men tänk dig att vi lägger samma uppoffring över en tid när man inte är full och har kul, mer än en dag... en vecka.. en månad.. osv.. saker

Ah ok fattar.. mm säkert rätt sällsynt om man är kille iaf? vet ej med tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

nja, vet inte. tänker mig att jag inte gett någon någon anledning att inte göra det på "djupet" för jag är fan true.. men sen så är jag ju handikapp och cp så de litar nog inte på mig gällande typ vardagliga saker (men har blivit bättre på att fullfölja sådana åtagande som inte påverkas av mina principer , är nog pga att jag inte är lika kaotisk känslomässigt numera)

Är öppen med alla mina åsikter så de är iaf medvetna om att jag har inget att dölja... En kompis sa typ att han litade på mig och jag ba "lita aldrig på någon 100% inte ens på mig, du litar på mig för mycket", lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

Ah ok fattar.. mm säkert rätt sällsynt om man är kille iaf? vet ej med tjejer.

varför tror du så? fast jag tror jag förstår men det beror ju mycket på att du är med festiga unga snubbar som inte har någon direkt relation till strapatser(svåra utmaningar) i livet och därför inte har så mycket av principer osv, det behövs ju inte allt handlar ju om att ha kul osv och allt blir okej vad som än händer, istället för värdefulla relationer vill man "känna" så många som möjligt så det är nog lika för tjejer också.. sen finns det såklart mer "seriösa" men jag tror att alla här i sverige osv har "drabbats" av detta i olika hög grad, att det bara ska vara kul/skönt/soft/bekvämt...för det fungerar ju...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen: ja

Med mitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: varför tror du så?

du tror väl samma? asså menade att jag höll med dig?  att de är sällsyntare i "ofestliga" sammanhang på vardagen osv. fattar inte vad du menar nu...  vill svara på resten av ditt inlägg men förtydliga först vad du menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

strapatser(svåra utmaningar) i livet

<3


   
SvaraCitera