Aviseringar
Rensa alla

Lite beslutsångest gällande val av jacka...


Ämnesstartare

1.
Image
Image
2.
Image
Image
Hoppas bilderna funkar och att det inte bara är jag som ser dom[rolleyes]

Vilken ska jag köpa?

Efter lite letande och kollande och tänkande och funderade har jag nu lite beslutsångest. Jag kan inte välja en av dessa två jackor. Jag har tänkt på plus och minus, och det är inte säkert att jag kommer följa resultatet av denna poll... eller så kanske jag köper en i år, och kanske den andra nästa år... Eller om några månader...

Den ena har fransar på ryggen, den andra har det inte. Den ena är mer än dubbelt så dyr (vilket jag egentligen inte bryr mig om så mycket). Den ena är helt svart medans den med fransar på ryggen inte är det. Och jag har tänkt o köra svart rätt igenom, men å andra sidan så... har den inte fransar på ryggen[n]

Så i ett sista försök att få bukt med min beslutsångest gör jag en poll. Och jag skulle kunna slå vad om vad som helst om att båda kommer att få lika många röster[tired]

Btw, om nån känner till nån sida som har mer liknande kläder (helst för MC = förstärkta på vissa ställen) så får ni gärna tipsa, för jag vill helst även ha byxor med fransar, och det enda handelsboden har är chaps[tired]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ingen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, i samband med köp av MC lr? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ, NEJ, NEJ, NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Haha, i samband med köp av MC lr?

Nej MCn har jag redan[crazy]

Geigerzähler:

NEJ, NEJ, NEJ, NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!11

JO JO JO JO JOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!one


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

[cry]

[no-no]

Fan vad fail det känns o rösta fel i sin egen tråd[mad][mad][mad]Känns iofs också fail att jag inte tog med en resultatknapp[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

1. (Du röstade på detta alternativ)

klart som fan att du ska ha fransar på ryggen, you go girl! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köffein:

girl

[confused]

krasch:

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriker lite fyrtioårskris tycker jag


   
SvaraCitera

Storchen84:

2. (Du röstade på detta alternativ)

det smärtar mig att säga att den faktiskt är ganska häftig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nejjje [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skriker lite fyrtioårskris tycker jag

hahahah[love]

Jag är känd för att gå emot strömmen[bigsmile] Ett bra exempel är att mattsvart hjälm är inne nu, men jag envisas med att försöka hitta blank (att hitta en helsvart hjälm utan några som helst tillverkarlogotyper verkar vara halvt omöjligt för fan, oavsett om den är blank eller matt)

internet:

det smärtar mig att säga att den faktiskt är ganska häftig

[chocked]Det där är nog den mest oväntade kommentaren i denna tråd, ja kanske den mest oväntade jag sett sen jag reggade mig på UM[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste de ha fransar? [sad]


   
SvaraCitera