Aviseringar
Rensa alla

Lite fotografier


Ämnesstartare

Jag har köpt en kompaktkamera (nej, jag har inte råd med en systemis). Nu tänkte jag visa några av mästerfotografens bilder (oredigerade). Jag är mycket imponerad över kamerans förmåga att ta skarpa bilder på mycket små ting (jag har använt mobilkamera innen =p). Vad tycks? jag gillar att fota insekter, uppenbarligen. Var snälla, dock. First time photographer, liksom [smile]

de blev rejält komprimerade här dock [sad]

fjärilliten.jpg

bffs.jpg

gräs.jpg

hummela.jpg

kåda.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Jätte fina, du har verkligen talang! Om du bara ger dig lite tid att utvecklas lite mer som fotograf så kan du nå riktigt långt [smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Egentligen är de flesta vanliga kameror tillräckliga för din average hobbyfotograf om du frågar mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Jätte fina, du har verkligen talang! Om du bara ger dig lite tid att utvecklas lite mer som fotograf så kan du nå riktigt långt [smile]

Tack tack! Vilken trevlig kritik.

fistforfight:

Egentligen är de flesta vanliga kameror tillräckliga för din average hobbyfotograf om du frågar mig..

Ja, så kan det nog vara! Jag har haft dålig koll på kameror de senaste åren, får jag erkänna. Kompaktkamerorna verkar ha blivit mycket bättre. Dock har de fortfarande väldigt liten lins om man jämför med systemisar.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera