Aviseringar
Rensa alla

Lite frågor


Ämnesstartare

1. Har en kille som jag brukar umgås med ibland och ha väldigt trevligt, är det "otur" att starta ett förhållande om man redan har haft sex med den personen?

2. Hur gör man en Deep Throght(stavning?)?[blush] Är nyfiken och vill testa på killen.

3. Någon mer än jah som kan få fontän orgasm?


   
Citera

Otur som i vidskepelse?

Man drar ned kuken i halsen. Låter inte särskilt bekvämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Otur som i vidskepelse? Man drar ned kuken i halsen. Låter inte särskilt bekvämt.

Nej men som otur att det inte kommer att hålla i många månader, fast vi har historia tsm sen -08..

I halsen har jag fattat, men inte hur. Måste man komma över kräkreflexerna eller?


   
SvaraCitera

Littlebaby:

I halsen har jag fattat, men inte hur. Måste man komma över kräkreflexerna eller?

Ja. Det är ej så mysigt med andra ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okejj då förstår jah den iaf.. Lär väl bli träning på det då..


   
SvaraCitera

Littlebaby:

1. Har en kille som jag brukar umgås med ibland och ha väldigt trevligt, är det "otur" att starta ett förhållande om man redan har haft sex med den personen?

Varför skulle det?

Littlebaby:

2. Hur gör man en Deep Throght(stavning?)? Är nyfiken och vill testa på killen.

Tränar.

Littlebaby:

3. Någon mer än jah som kan få fontän orgasm?

Aah [crazy]


   
SvaraCitera

Akta så att du inte gör som Stephen Milligan - englands svar på Alf Svensson. Han åstadkom sexuell njutning genom att sätta hela mandariner i halsen samt strypa sig med en snara. Därigenom fick han en som han såg det njutbar adrenalinkick. Dess värre fastnade en mandarin i halsen och han hittades död på ett hotellrum i damunderkläder i spets, med läppstift och roche på kinderna och delar av en mosad mandarin i munnen.


   
SvaraCitera
gulan

Littlebaby:

I halsen har jag fattat, men inte hur. Måste man komma över kräkreflexerna eller?

om du slappnar av och inte tänker så mycket så är det inte så svårt.. börja med att andas långsamt för det blir oskönt för honom om du är frö spänd 😉

fatta inte .. hade ni sex historia sen 08 eller lärde ni känna varandra då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi lärde känna varandra då


   
SvaraCitera

Littlebaby:

1. Har en kille som jag brukar umgås med ibland och ha väldigt trevligt, är det "otur" att starta ett förhållande om man redan har haft sex med den personen?

nej.

Littlebaby:

2. Hur gör man en Deep Throght(stavning?)?[blush] Är nyfiken och vill testa på killen.

svälj den och jucka sen huvudet fram och tillbaka.


   
SvaraCitera

Littlebaby:

1. Har en kille som jag brukar umgås med ibland och ha väldigt trevligt, är det "otur" att starta ett förhållande om man redan har haft sex med den personen?

Självklart inte.

Littlebaby:

2. Hur gör man en Deep Throght(stavning?)? Är nyfiken och vill testa på killen.

Vet inte. Killen frågade om jag kunde men jag kunde inte... VILL kunna dock.

Littlebaby:

3. Någon mer än jah som kan få fontän orgasm?

Vet inte..


   
SvaraCitera

Littlebaby:

1. Har en kille som jag brukar umgås med ibland och ha väldigt trevligt, är det "otur" att starta ett förhållande om man redan har haft sex med den personen?2. Hur gör man en Deep Throght(stavning?)? Är nyfiken och vill testa på killen.3. Någon mer än jah som kan få fontän orgasm?

2. Deep Throat gillar jag och är riktigt grym på det. Gäller att träna och komma förbi kräkreflexen, vilket jag gjort. Nu suger jag ända ner till roten!!


   
SvaraCitera