Aviseringar
Rensa alla

lite funderingar kring en tjej !


Ämnesstartare

Jo det är så att jag tidigare tagit kontakt med en tjej jag inte känner, av intresse, då via dator. Då detta skedde visade hon inget intresse. Nu senare när vi har börjats ses i korridorerna i skolan så har hon börjat kolla på mig med ett leende och jag på henne, men har fortfarande inte pratat med henne. Detta har skett ett flertal gånger. Och hon har faktiskt även kommit fram o hälsat ett par gånger. När jag väl frågat om hon vill träffas säger hon att hon har pojkvän, och skyller på det, men hon fortsätter fortfarande kolla på mig o ge mig blickar.

Vill ha åsikter över vad hon kan ha i tankarna!
och svar på frågan : Vad vill hon ?

Tjejer vad tror ni hon är ute efter ?,hon har trotts allt pojkvän

PS: hon är ingen tjej som hoppar mellan killar, utan en tjej som har seriösa förhållanden. hon är den typen.


   
Citera

Lämna henne ifred då om hon har pojkvän.


   
SvaraCitera

Om hon säger att hon har pojkvän när du frågar så är det väl rätt så uppenbart att hon inte vill någonting mer och glöm inte att en del har just det kroppsspråket ler, "flirtig" osv utan att det betyder något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Om hon säger att hon har pojkvän när du frågar så är det väl rätt så uppenbart att hon inte vill någonting mer och glöm inte att en del har just det kroppsspråket ler, "flirtig" osv utan att det betyder något

men att komma fram o hälsa och att söka ögonkontakt är väll ändå något man väljer att göra, elr ? för de gör hon


   
SvaraCitera

Prata med tjejen, jag tror inte att någon på um kan läsa hennes tankar. Jag är ledsen.


   
SvaraCitera

bigmac:

men att komma fram o hälsa och att söka ögonkontakt är väll ändå något man väljer att göra, elr ? för de gör hon

Varför skulle hon inte göra det ni är väl kompisar? Skumt att inte hälsa om ni snackar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Varför skulle hon inte göra det ni är väl kompisar? Skumt att inte hälsa om ni snackar.

jag känner helt seriöst inte tjejen, nothing at all


   
SvaraCitera

bigmac:

jag känner helt seriöst inte tjejen, nothing at all

Nehe men om ni snackat via datorn som du skrev och setts i skolan och redan hälsat osv så vad är problemet klart man hälsar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Nehe men om ni snackat via datorn som du skrev och setts i skolan och redan hälsat osv så vad är problemet klart man hälsar

snackat via dator. Ja men inte via chatt, utan via facebook. Sedan att vi setts i skolan det är mer att vi fått ögonkontakt, o då är de inte vanlig ögonkontakt utan jag tycker de blir sån ögonkontakt när det klickar mellan två personer, + ingen av oss släpper blicken

tänker så här: om hon inte vore intresserad av mig så skulle hon inte ge mig blickar och sedan hälsa på mig, utan hon skulle då skita i mig som om jag inte finns, elr?


   
SvaraCitera

bigmac:

tänker så här: om hon inte vore intresserad av mig så skulle hon inte ge mig blickar och sedan hälsa på mig, utan hon skulle då skita i mig som om jag inte finns, elr?

nej, det handlar om artighet eller att hon är intresserad av att ha dig som vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte svårt alls. Lämna henne ifred. Hon har ju pojkvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

nej, det handlar om artighet eller att hon är intresserad av att ha dig som vän.

artighet handlar väll mer om att hälsa om man ser personen framför sig. de hon har gjort är att komma fram till mig då jag sitter o käkar med flera polare. kommit från ingen stans liksom.


   
SvaraCitera

bigmac:

artighet handlar väll mer om att hälsa om man ser personen framför sig. de hon har gjort är att komma fram till mig då jag sitter o käkar med flera polare. kommit från ingen stans liksom.

jaja men du kanske inbillar dig och överdriver lite eftersom att du verkar vara intresserad av henne, men om du nu vill veta så fråga henne.


   
SvaraCitera

Sist en tjej hade pojkvän så sket jag i henne med [mad] Tänker inte göra samma misstag igen, såvida pojkvännen inte är nån jag känner.


   
SvaraCitera

Fundera inte över tjejer, dom är inte värda det!


   
SvaraCitera