Forumet - Lite hjälp... kanske?

Lite hjälp... kanske?

1063 0 2
skulle någon kunna hjälpa mig? Jag är kär i någon i min parallell klass i 8:an och när jag säger kär menar jag JÄTTE kär. jag nästan inte sluta tänka på henne fast jag knappt känner henne. eftersom hon går i 8:C och jag i 8:A ses vi inte alls ofta förutom när vi har lektioner ihop (t.ex 8:a halv klass och 8:c halv klass går ihop till en klass under en lektion). vi tittar ibland på varandra t.ex på matte lektionerna och när hon tittar på mig och jag tittar tillbaks på henne ler vi också. när jag ser hennes leende fylls jag av lycka och glädje. är det bara en tillfällig förälskelse eller är detta på riktigt? jag har varit kär MÅNGA gånger men det har alltid sjunkit undan efter några månader. det känns som om de gångerna jag har varit kär innan bara har varit fake/falska.

jag har också letat efter om hon har facebook men hittar inget. det ser ut som om hon varken har KIK eller instagram men hon har en iphone precis som alla andra i 8:an.
skulle någon kunna ge mig några förslag på hur jag ska göra för att visa henne hur jag känner eller ska jag bara köra all-in och fråga henne någon gång?

Inga kommentarer

Tråden har 2 svar. Sortera efter: