Aviseringar
Rensa alla

Lite innom rökning o så


Ämnesstartare

Tjo alla! [smile]
Jag har rökt i ca 2 månader nu.
[fråga inte varför! Jag delar uppfattning som dom flesta, att rökning är dumt/onödigt osv. Mina skäl är andra.. så fråga inte]
Jag kan ta halsbloss
[suga in från ciggen och dra in "röken" (så att den kommer ner i lungorna) samtidigt som man har halv öppen mun. Allting snabbt så inte "röken" hinner försvinna]
Svälja hela "röken"

Min kompis säger att jag inte kan röka. Själv har hon aldrig rökt eller nått. Hon säger iallafall att jag gör fel.
Så änder mig nu till er.
Kan man röka fel??
(viktigaste frågan jag behöver ha svar på.. vill ju inte gå runt och göra fel bloss..PINSAMT)
Finns de mera "rök-sätt"?? vill lära mig mera sätt

Är grymt irreterad på henne då hon alltid ska kunna "allt" utan att äns ha provat, eller ska vända uppmärksamheten till sig genom att säga (ex) "Han gillade mig innan han gillade dig" Fasten de inte äns är så! [detta ex. har hänt och fy fan asså. Den killen slutade snacka med henne för att han trodde att hon va intreserad av han.. snacka om att hon blev dissad asså!..]

Har något något förslag på en bra "replik" när hon blir så??

Sammanfattning:
Kan man röka på fel sätt??
Kan någon dela med sig av sina "special bloss"/"rök sätt"??
Någon som har en bra replik man kan säga när ens kompis blir en bitch??

Ni som ska säga "rökning är dumt" eller liknande, undanbedes detta- för de är inte det som denna tråd handlar om!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

:s spammare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du ett troll fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

:s spammare

Visste inte i vilken tråd jag skulle lägga den i, så la i båda 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Är du ett troll fattar inte

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha det fanns två trådar, jag tänkte väl vad det var för dum moderator som tyckte det var spam av mig att fråga om hon var ett troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Jaha det fanns två trådar, jag tänkte väl vad det var för dum moderator som tyckte det var spam av mig att fråga om hon var ett troll.

haha [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nordströmskan:

Visste inte i vilken tråd jag skulle lägga den i, så la i båda 😛

Det är mot reglerna :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Det är mot reglerna :s

ojsan.. fasen.. ska försöka hitta till la bort knappen då 🙂 tack en gång till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nordströmskan:

bort knappen

Finns ingen [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nordströmskan:

så att den kommer ner i lungorna

Du ska blåsa ut efter du har fyllt munnen med rök... Du kan fan ingenting! [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emopinglan13:

Du ska blåsa ut efter du har fyllt munnen med rök... Du kan fan ingenting!

Men shit LOL. Hur värdelöst är inte de, då får man inget i sig.. undrar vem som inte fattar någonting av du och jag... XD DU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Finns ingen

-.-'' Får leva med det.. de är ju inte så stort.. vore en annan sak om jag hade spamat 5-?? sidor 🙂 eller ja.. 3 räcker XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte hitta en tillräckligt överdriven facepalmbild för att uttrycka det jag känner tror jag.


   
SvaraCitera