Aviseringar
Rensa alla

Lite jobbig situation


Ämnesstartare

Nu är det så att jag ska dansa bal i vår och jag har inte haft en aning om vem jag ska dansa med. Min kompis frågade en kille om han vill dansa med henne, han sa nej. Idag frågade han ist. mig.. Och jag har absolut ingen aning om vad jag ska svara. Vill inte vara elak mot henne men samtidigt känns det som att jag alltid ger upp grejer för hennes skull. Nu går det äntligen bra för mig men det känns som att jag måste ge upp det också. Får så dåligt samvete!

Vet inte hur jag ska göra, vad skulle ni ha gjort?


   
Citera

vad är det för mobbning att säga nej när nån frågar? man säger ja, om man har lite hyfs... tkr inte man ska vara så jälva elitistisk, säg det till killen och säg att om han har något hyfs och är snäll så borde han gå med din kompis istället


   
SvaraCitera

HUTR GAMMAL ÄR DU

BLI FULL DÅ GÅR ALLT OCH ALLA


   
SvaraCitera

Han borde gå med din kompis istället och inte bara dumpa henne sådär typ fem dagar innan balen för att gå med en annan i musikklassen som det ryktades om att hon hade silikonbröst[mad][mad][mad]

*andas*


   
SvaraCitera

luaa:

Vet inte hur jag ska göra, vad skulle ni ha gjort?

Fråga henne om det är OK att du går med honom, försök att lägga fram det på ett smidigt sätt, så att hon inte blir förbannad och tror att du vill sno hennes kille. Vill hon verkligen inte att du går med honom så får du nog tyvärr finna dig i det =/


   
SvaraCitera

Ligg med honom på toaletten, sno hans kalsonger, spring ut naken och gnugga dom i den väns ansikte samtidigt som du ropar högt och tydligt: HUR GILLAR DU DET HÄR DET JÄVLA AS?


   
SvaraCitera

luaa:

vad skulle ni ha gjort?

gått på balen med killen. varför inte liksom. gör nåt för din egen skull ibland.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera