Aviseringar
Rensa alla

lite jobbigt..


Ämnesstartare

Hejsan!
Jag är 17 år och har träffat en kille på 24 år.
Vi har pratat på msn ett tag och jag har bara sett han som min vän.
Igår hade jag inget att göra så jag åkte dit för att träffa honom och vips så försvann alla "bara vän" tankarna. Det kändes liksom som om det fanns mer än så, och sen kysste han mig och då kändes liksom ännu mer som att det skulle kunna bli nåt.
Men kan man verkligen börja gilla någon på det sättet när man bara har träffats en gång?
Och 7 år, är det för mycket åldersskillnad?


   
Citera

Jarå, in i bingen bara så löser allt sig [wink]


   
SvaraCitera

elliinor93:

Och 7 år, är det för mycket åldersskillnad?

Nejdå. Ålder är bara en siffra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog lungt. Min bror är 28 och tillsammans med en som är 19 och dom är så förälskade att man inte kan låta bli att le när man ser dom [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns ju lovande.. Men det här med att jag typ gillar honom efter bara en dag? Funkar det verkligen så?
Jag känner att jag bara vill vara med honom mer.


   
SvaraCitera

elliinor93:

Och 7 år, är det för mycket åldersskillnad?

Jag utgår ifrån att han ligger mentalt på samma nivå som dig, vilket är jävligt patetiskt för en 24-åring.


   
SvaraCitera

elliinor93:

Men kan man verkligen börja gilla någon på det sättet när man bara har träffats en gång?

Bara du själv som kan svara på

elliinor93:

Och 7 år, är det för mycket åldersskillnad?

Också bara du själv som kan svara på, för din egen del.
Jag tycker det är fel om du vore 14 och den andra personen 21, men du är ju snart vuxen[wink]


   
SvaraCitera

elliinor93:

Och 7 år, är det för mycket åldersskillnad?

nej hört om en tjej i din ålder som träffat en 37 åring, ingen större skillnad.


   
SvaraCitera

Det är okej, jag är tillsammans med en femtonåring och det funkar jättebra [love]


   
SvaraCitera

Svårt att se vad han ser i dig bara


   
SvaraCitera

Jag har nog inte jättemycket gemensamt med en tjugofyraåring så antagligen skulle jag utgå ifrån att han ej är seriöst intresserad. Har ej varit med om "kärleken är blind"-grejen men det är säkert trevligt.


   
SvaraCitera