Aviseringar
Rensa alla

Lite komplicerat!


Ämnesstartare

HEJ!
Jag ska föröka föklara så pass att ni fattar bra och orkar läsa allt! 🙂
Är 17år, går andra året på gymnasiet!

Jag har kännt en tjej i nu ca ett hav år, vi sackade mkt i början men sedan under slutade vi skriva med varandra, på grund utav att hon tyckte jag var för på eller något, hon sa: du vet inte vad min personliga gräns går, du trampar in för mkt över den

Sedan började jue skolan igen, och mkt ändrades, hon började skriva på msn igen, och hälsar i skolan på mig.

Och så är det fortfarande idag, vi skriver på msn nästan precis varje dag, börjar när vi kommer hem från skolan och nästan tills vi går o lägger oss, eller ja iaf till typ 9.

Men i skolan så får vi inte SÅ MKT kontakt tyvärr, det beror väll på att vi inte har raster samtidigt SÅ ofta. Men också på grund utav mig, när hon sitter med sina polare vill jag ju inte gå fram o störa.
Men det händer att hon kommer till mig o snackar också.

Men på msn så är hon mkt mer rakt på, vi skämtar hur mkt som hällst och hon säger jag är den roligaste hon känner typ.
Men vi går även in på mer seriösa frågor, så som kärlek och så.
Hon brukar fråga mig hur det går med kärleken, då svarar jag: Försöker mest glömma den,
Det säger jag ju på grund utav att jag vet att det aldrig kommer bli vi 2. Och så frågar jag henne hur det går, så svarar hon: Ingenstans, precis som jag vill ha det. Alltså säger hon att hon inte vill ha en pojkvän? Och sedan säger hon att hon inte fattar vrf jag frågar tjejen jag gillar om hon gillar mig. Fattar hon att det är hon kanske?

Men nu så är det klassfest om någon månad, och jag är den som bor närmast lokalen, och då frågade hon nämligen om hon fick sova över hos mig den kvällen, mitt hjärta hoppade av lycka!
Men hon är ju vänn med alla killar på skolan typ, så hur stor chans har jag licksom på en brud som henne (typ skolans snyggaste, i mina ögon)

Vad säger ni?
Hur ska jag fixa detta?
TACK!


   
Citera
Ämnesstartare

Waje:

Vad säger ni?
Hur ska jag fixa detta?
TACK!

Tur att jag svara först, för att få en fin tjej som ligger hög status, hos sin vänskapskret, i skolan osv, måste du visa att du är en alfa hane.

Du har säkert träffat killar som verkar ha en aura som bara attraherar människor till dem. Dem var vän med alla och har alltid någon att vara med. Dem gör ett bra första intryck som shockar tjejerna lämnar dem mållösa och känner sig mållösa med killens charm.

Någonsin känt dig frustrerad och tänkt dig själv "Jag vill vara den killen"?

Den goda nyheten är, kan du vara den killen, men det kräver arbete, ansträngning, vilja, och (framför allt) vägledning i rätt riktning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahhah lol @ ovanstående


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När folk ser dem som är som inte bryr sig och är självsäkra "hmmpf, killen har bara har hög självkänsla, eftersom han är rik / framgångsrik / whatever..."

Detta är helt felaktigt - det motsatta är sant. Han är inte glad åt att han lyckas, snarare att han lyckas eftersom han är lycklig!

Dessa människor förstår att du först måste kunna lita på dig själv innan du kan få ett meningsfullt framgång i livet. Vissa människor kommer att upptäcka endast detta när det är för sent, andra upptäcker det inte alls.

Oavsett ditt omständighet, klandrar inte andra för där du är. Du måste ta det primära ansvaret för ditt liv och vart du tar den.

Så hur ska du göra för att få tjejen?

(1)
Rädsla.

Dessa fem små bokstäver kan orsaka även de snyggaste männen på planeten för att misslyckas med kvinnor, så om du tror att du är en förlorare bara för att du är rädd för kvinnor tänk om ... Vi har alla varit rädd för en snygg kvinna före (och ja detta inkluderar mig).

Rädsla håller oss tillbaka från allt vad vi vill vara och få ut det mesta av livet, och detta gäller alla aspekter av livet inte bara plocka upp tjejer ... Det är en av de viktigaste faktorerna som skiljer de som lyckas och de som misslyckas.

Även om rädslan är universell på det sätt som det kan påverka alla områden i en människas liv ... ett enkelt faktum kvarstår: När du möter din rädsla försvinner den. Men om du fortsätter att springa ifrån din rädsla att du kommer att köra för evigt ... och ju längre du kör mer utrymme din rädsla måste växa.

Det enda sättet att helt komma förbi din rädsla är att gå mot det, det går inte att döda dig och kommer bara göra dig starkare.

Nästa gång du ser den tjejen som du vill prata med och den lilla röst inne i ditt huvud försöker prata dig ur det (detta är din rädsla som pratar) ...

Säg till dig själv att du inte längre kommer att kontrolleras av rädsla och som från och med nu att du har kontroll och sedan komma dit och prata med den där tjejen.

Till vissa av er kanske låter som en svår sak att göra, men tro mig ... så fort du är klar med att samtala med henne kommer du att må mycket bättre och mycket mindre rädsla för att närma sig kvinnor.

(2)
Skaffa muskler
Behöver förtroende? Ett av de bästa sätten att få förtroende är något som män har gjort för evigt, och om du inte redan gör det jag vet att du har tänkt på det ... många gånger. Vad pratar jag om? skaffa muskler och lyft vikter!

Träning din kropp regelbundet kan vara mycket fördelaktigt för din hälsa samt ger dig ett enormt lyft i självförtroende eftersom du kommer att känna sig mer attraktiv samt vara mer lockande ... och den känsla att vara attraktiv är en av de viktigaste sakerna du måste ska få den tjejen. Du måste veta att du är man och att tjejerna vill ha dig, eftersom detta förtroende är den typen som sticker ut som ett öppet sår och signalerar alla runt omkring dig.

Du behöver inte ens träna hårt eller lyfta tungt, varje liten bit att du inte kommer att märkas. Om du är en kille som är naturligt smal (som jag)så kommer dina muskler kommer att dyka rätt ut och blienorma på nolltid eftersom vi har väldigt lite kroppsfett för att dölja alla "delar" som tonade muskler producerar ... ger oss en snygg kropp med ett minimum av arbetet. Om du är överviktig kan du behöva träna hårdare för musklerna verkligen ses därför vid första de kommer att "gömda" under överflödigt fett du har, men varje gång man tränar kommer du att bränna att fett och banta ner. .. vilket är något du behöver göra ändå om du vill hålla dig i form.

Jag ser ingen anledning för någon människa som är vid god hälsa för att inte lyfta vikter (om du inte har en sjukdom som begränsar övning som du kan göra) och den enda anledningen till varför du inte skulle göra detta eftersom du är lat . Tjejer tycker inte om lata människor, så stig upp, gå ut och få kroppen du alltid velat ha!

(3)Hur man blir en alpha.
Flickor är attraherade av alfa-hannar, vi alla vet. Den är inbyggd i tjejerna precis som det är inbyggt i oss att stirra på bröst eller höfter ... Vi kan helt enkelt inte hjälpa det, och inte heller kan de när dem ser en kille med muskler. Just nu är jag på väg att förklara # 1 sak som skiljer alfa hanar från resten av flocken ... och det är INTE bara självförtroende.

Du kan ha så mycket förtroende för att det sipprar ut i öronen men kommer ändå alltid att vara ute göras av någon som har denna egenskap:

Initiativ. Initiativet innebär att du alltid först. Du är den första att flytta dig i alla situationer: Du går rakt fram till en tjej och inleder en konversation med henne istället för att vänta på att hon skulle komma till dig, att du aldrig går bakom andra människor när man går i en grupp ... du går framför, du är den första att gå när det gäller att delta i aktiviteter som sport, att du alltid tar den första kyssen utan att fråga, du gör alltid det första steget mot sex och alltid leder tjejen till sovrummet, du är alltid en som tar initiativ och hittar på när man går ut med andra. Förstår du?

Många killar har förtroende, men många saknar initiativet ... och det är den egenskap som kommer att hjälpa dig. I alla tider du ska garantera att du har initiativet, särskilt om du är i närvaro av det motsatta könet ... ens kämpa för det om du måste.

Waje:

Fattar hon att det är hon kanske?

Ja det gör hon.


   
SvaraCitera

haha de va den skönaste jävla snubben jag sett... Fyfan va grymt förklarat, nu ska ja bli alpha hanne [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

TACK!

Här är den sista delen, 9 regler som du ska tänka på för att få tjejen.

-1 - SMILE. Kom ihåg att le hela tiden, medan du talar, medan du lyssnar, medan du gör precis vad som helst. Jag kan inte understryka denna regel tillräckligt leende är det mest kraftfulla vapnet i varje spelares arsenal. Det låter tjejer få veta att du troligen är en rolig kille att vara med, och att det är någonting de kan tänka sig att lära känna dig eller vara på något sätt involverad. Denna enda regel ensam kan förbättra din framgång hos kvinnor ganska mycket om du använder den effektivt.

Att le ger tjejer bygg en trygghet och en slags komfort och kontakt med tjejer, som både är nödvändiga aspekter av att lyckas och kommer att bli din undergång om de försummade.Överdriv dock inte ditt leende och gå omkring som ditt ansikte har fastnat på det sättet, det är läskigt. Att le kan nog att ses som lättillgänglig och sympatisk, men endast i lämpliga mängder.[y]

-2 - När du träffar tjejen, ständigt upprepa hennes namn, som om det var som musik för öronen. Till exempel "Sluta försöka förföra mig, feel ... jag vet vad du håller på med!" istället för "Sluta försöka förföra mig ... jag vet vad du håller på med!" För att ytterligare förstärka styrkan i denna teknik, kan du till och med ge tjejen ett smeknamn, vilket kommer skapa en starkare koppling mellan er två.

-3 - Ge alltid komplimang kvinnor och de kommer alltid att må bra med dig, men överdriv inte eller så kommer de att tro att du bara försöker vinna poäng (vilket du gör, men du inte vill att hon ska veta det).

Försök att låta uppriktig och ge henne en unik komplimang att de flesta människor kommer att förbise.

-4 - Alltid ändra mängden uppmärksamhet som du ger henne. Till exempel: Ge en kvinna din odelade uppmärksamhet under en längre tid en dag, och då verkar vara alltför upptagna för att ens prata med henne nästa dag. Detta kommer att driva henne galen och att hon kommer att tänka på dig hela dagen.

Hon kommer att undra om hon sagt eller gjort något fel, och hon kommer att bli mycket mer intresserad av dig för att hon inte kommer att kunna tänka på något annat. Några säger att tjejer är emotionella varelse, och spelar på deras känslor är ett bergsäkert sätt att hålla dem lockas till dig så länge du vill.

-5 - Säg aldrig "Vad sägs om att ge mig ditt nummer?". Använd alltid något i stil med "Jag vill prata med dig igen, är det ett nummer jag kan nå dig på?". Detta ger alltid mycket bättre resultat, eftersom hon måste undvika att säga "nej" eller hon låter dum eftersom det kommer att betyda att det hon inte har ett nummer hon kan nås på. Det gör också att du mer originell än varannan idiot som ber om hennes nummer.

En annan bra metod är att helt enkelt ge henne din mobiltelefon och berätta för henne (inte fråga henne, berätta för henne) för att hon ska skriva hennes nummer på din mobiltelefon. Det första exemplet är en öppen väg för att be om hennes nummer, medan den andra är ett kraftfullt sätt att få hennes nummer. Jag skulle rekommendera den första, men experimentera runt med dem för att ta reda på vilket du föredrar att använda.

-6- Variation är nyckeln, slå upp din frisyr, parfym, och kläder regelbundet. Kvinnor älskar män som de inte kan förutsäga. Du vill inte ses som att vara tråkig, gör du? Det skulle också vara en god idé att ha något unikt med ditt utseende att du skiljer dig från mängden, detta bidrar till att ge dig uppmärksamhet oftare av kvinnor och även kontaktade av dem. Att ha ett unikt utseende är en av de viktigaste ingredienserna för att bli betraktad som någon som är intressant och en person som folk vill veta mer om.

-7 - Var aktiv på fritiden! Träna kung-fu, sporta volleybol, gymma, spela musik, gå ut i skogen, gör läxorna.Så när en tjej frågar "Vad gör du?" aldrig svara med "Ingenting", Om du är upptagen då så är det bra. Detta gör att du verkar vara mycket mer intressant. Man vill ju ha en tjej som tänker på dig som en kille som har många olika aspekter i hans liv och har många saker att göra hela tiden. Om du ger signaler om att du är den typ av person som inte har mycket djup så blir det svårare för dig.

-8 - Om en tjej avvisar dig , bara le och gå därifrån. Vem bryr sig om vad hon tycker, du kommer förmodligen att aldrig se henne igen ändå. Dessutom är det hennes förlust att hon bara gått miste om en bra tid med en bra kille.

Gå ut nästan bara för att bli avvisad, eftersom när man blir bekväm med tjejer säger nej, så minskas ens rädsla för att bli avvisad. Desensibilisering dig till avslag tar tid men det är en nödvändig aspekt för att bygga din kompetens, så du bör alltid närma sig kvinnor med ett öppet sinne och veta om du blir avvisad så är det inget personligt. Kom ihåg att den player som blir avvisad mest är den player som lämnar de flesta numren!

-9- Sluta oroa dig för vad du ska säga härnäst och fokusera din uppmärksamhet på att lyssna. Det kommer man långt med.
T.ex. "Idag fick jag MVG på provet men när jag gick hem så började det storma."Här har tjejen gett dig två saker att prata omvad hon är villig att prata om, allt du behöver göra är att välja en.

Du kan antingen välja att smeka hennes ego: "Coolt, du förtjänade ändå ett MVG efter allt plugg" eller retas med henne ibland"Stormen berodde säkert på ditt MVG"

Oj vad lång den är, men jag ska nog lägga upp den som en guide senare här på UM och på en blogg. Tror många behöver den här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

HEJ!

Skulle ha tagit den från början men...

Ok, jag antar att du redan har åtagit dig att lära dig vad guiden har att erbjuda så att du till slut känner vartenda knep för att plocka upp kvinnor ... grattis. Men nu är den tid då du behöver för att återuppta dig själv till något helt annat, och i slutändan mycket viktigare: Använda vad du vet!

Du kan nu känna 1001 förförelse teknik, men alla dina studier kommer att vara förgäves om inte du gör konverteringen och förvandlar dem till Färdigheter i praktiken. Att helt enkelt veta vad du gör är mindre än halvat slaget, faktiskt kunna göra det är det svåra ... och det enda sättet att komma till den punkt det genom att finslipa dina färdigheter med lite god och hederlig praktik.

En av de vanligaste misstag som killar som kommer till denna guide gör är att tro att de måste lära sig allt innan de gör någonting, är detta helt fel. Har du någonsin hört talesättet "dont bite off more then you can chew (Ta inte mer än vad du kan hantera)"? Det gäller här också. Om du packar ditt huvud fullt av så mycket du kan och sedan försöka använda det, kommer du bara lyckas förvirrande dig själv och det kommer att lägga till ditt misslyckande.

Du behöver inte veta allt för att få en tjej, om du väljer en enkel strategi som du tycker det blir allt du behöver i första steget... sen när du behärskar att du kan gå vidare till andra. Om du tränar på detta sätt så småningom kommer du att veta så mycket och vara bra på det också, att ni kommer att kunna byta upp din teknik blixtsnabbt om vad ni gör verkar inte fungera. Steg för steg och tålamod players [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

Men nu så är det klassfest om någon månad, och jag är den som bor närmast lokalen, och då frågade hon nämligen om hon fick sova över hos mig den kvällen, mitt hjärta hoppade av lycka!

suprise sexa henne då[wink]


   
SvaraCitera

vad Bajwa sa. Men se till att inte försök spela någon du inte är var dig själv. och se till att det blir ditt rätta jag att vara alfahane. Du kommer få tjejen utan problem, allt är psykologiskt.


   
SvaraCitera

Bajwa:

Oj vad lång den är, men jag ska nog lägga upp den som en guide senare här på UM och på en blogg. Tror många behöver den här.

Sjukt bra tips det skulle absolut funka på mig iaf! Känner igen många saker som jag gillar hos killar. Men skulle inte du kunna gör en guide för tjejer, vad ni killar gillar att tjejer gör? Men det är iofs mest najs att bara hänga med i svängarna [wink]


   
SvaraCitera

Kärlek är kompicerat.. Och inget för MIG!


   
SvaraCitera

omg vadå text:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

built this way:

Men skulle inte du kunna gör en guide för tjejer, vad ni killar gillar att tjejer gör? Men det är iofs mest najs att bara hänga med i svängarna [wink]

Guide för tjejer, hurså?[wink]


   
SvaraCitera

Waje:

Vad säger ni?
Hur ska jag fixa detta?
TACK!

klart du kan.. du verkar ju ha kommit långt:)


   
SvaraCitera